Gå til innhold

Hva i heiteste skjer med ansiktet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brune leverflekker over hele ansiktet, også merket jeg i dag at jeg har fått masse hvit dun på skinnbeina og ned i nakken! Ser jo ut som julenisseskjegg! Kviser på nesa og røde, sprengte blodkar! Har nettopp gått igjennom et hardt svangerskap og skulle bruke forstørrelsespeilet i dag for å nappe øyebryna...huff...skulle jeg aldri ha gjort!

Hva gjør jeg med skjegget og kvisene??? Det andre kan jeg fjerne med laser tror jeg, men hva med hår og kviser i ansiktet? Ser ut som en hvit gorilla :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormoner er moro! Om det ikke er så lenge siden svangerskapet var over så kan det ta litt tid før ting har normalisert seg.

Jeg er egentlig mest imponert over at du har dun fra skinnbeina og NED i nakken. Står du på hodet, eller er det det man kaller å ta beina på nakken? Tihi ;-)

Skrevet

Etter svangerskapet med førstemann skjedde det mye rart med meg og. Jeg fikk en slags betennelse i huden (i halsområdet), noe som liknet kviser. Etter ammeperioden gikk det delvis bort, men jeg måtte til hudlege og skjære i noen av dem slik at jeg fikk tømt dem:( 3 år etter har jeg arr, men ikke så tydelig.

Gå til hudpleie, men forvent at de spør om du ammer. For det kan være knekken for huden. Men, etter ammeperoden skal du se at det bedrer seg fort:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...