Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Nå prøver vi på nr.3..og lurer litt i den forbindelse..Hvordan var svangerskap nr.3 i forhold til de to første, og fødsel nr 3 i forhold til de to første? Vet dette er svært individuelt, men har jo hørt at nr.3 gjerne er en luring..
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Jeg venter nr 3 nå,og har et generelt mye bedre svangerskap denne gangen enn jeg har hatt med de to andre Med nr 1 og 2 var jeg sengeliggende de siste månedene,spydde i 9 mnd og krykker var absolutt nødvendig når jeg måtte ut av huset på kontroller osv. Denne gangen sluttet jeg nesten å kaste opp etter 4 mnd og jeg holder bekkenet under kontroll med trening. Er veldig sliten om kveldene og har til tider smerter i bekkenet på kveldstid,men vil likevel si at livskvaliteten er MYE bedre denne gang P.s: de to første var gutter og denne er jente,vet ikke om det har noe å si
Astro - 27.07.11 Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Jeg hadde veldig enkle svangerskap de to første. Nå går jeg med nr. 3 og syntes det er tungt! Antakelig fordi jeg har to små som skal kjøres hit og dit og være med på mye sprell. har fått bekkenøsning hvilket jegikke hadde sist. Men er i jobb og hverdagen går rundt.
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 hmmm det var egentlig ikke stor forskjell, litt mer kvalm enn forrige gangen, merka kroppen var litt sliten da siden det var såpass tett til nr.2. fødselen starta plutselig en kveld uten forvarsel, 5 dager før termin, så var heller ingen "luring" men fødselen var litt lengre enn med nr.2....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå