Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Noen som har brukt disse? Er billigmerke, men KAN jo være greit nok allikevel.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 vel, jeg synes ikke yves rocher er så bra, men de påstår jo at de har full kontroll av ingrediensene sine osv fra innhøsting til alt...og de er prisgunstige. selv foretrekker jeg babor, declor, guinot og md formulations.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har prøvd så mye forskjellig; Biotherm, Clarins, no 7 (fra Boots apotek), et merke fra hudpleiesalong, rett og slett Garnier (den med salisylsyre) og et par til jeg ikke husker navnet på. Jeg sliter med sorte prikker, blank T-sone og tørr hud ellers. Vel, jeg får bare prøve og se, det er jo heldigvis veldig individuelt. Men, hvis noen har sånn hud som meg og prøvd Yves Rocher - erfaring der? HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Hei hei! Jeg kan ikke annet enn å anbefale renseproduktene fra yves rocher. Har prøvd masse forskjellig, alt fra svinedyre dermalogica produkter til de du får kjøpt på dagligvaren...for min hud er bio specific serien fra YR den beste. Har blandingshud med sorte prikker på nesen. Bruker den rensegelen med litt peeling og rensemelk morgen og kveld. Noen ganger i uka bruker jeg skrubben som hører til. Husker ikke helt navnene i farta, den serien som har grønn embalasje. Har også dagkrem derfra. Har brukt disse produktene i sikkert 5 år, og som sagt veldig fornøyd! Og prisen er det ingenting å si på! Kan også anbefale selvbruningssprayen derfra;)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 18.17 Så gøy å lese at du er fornøyd! Det er den serien jeg har kjøpt også, rensekrem med skrubb, skummende renseskum, tonic og den maska som skal rives av... Har du prøvd den? Håper den er effektiv og at prikkene sitter igjen inni maska Har også kjøpt dagkrem og nattkrem. Skal det prøves skal det gjøes skikkelig HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Vet ikke hvor du har kjøpt disse varene, men hvis du liker dem, så må du for all del melde deg inn som medlem og kjøpe produktene enten på postordre eller via nettsiden deres (bare i tilfelle du ikke allerede har gjort det). Du får masse bra tilbud hele tiden. Jeg har vært medlem hos YS siden 1990 (!) og har aldri noen sinne betalt fullpris for noe produkt. Jeg vil for øvrig anbefale deg å prøve dusjsåpen Hamamélis dusjgele 2 i 1. Den er veldig billig, og jeg får i alle fall helt sykt myk hud av den. Bruker den ikke hele tiden, men veksler med dusjsåper fra Biotherm o.l., og hver gang jeg bytter tilbake til Hamamélis 2i1 slår det meg hvor myk huden blir. Løv it.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 Har ikke prøvd den maska, nei! Hva heter den? Jeg handler på nettsiden deres, mange tilbud der..men også mye tull, f.eks alle "premiene" du får for å føle deg spesiell...hehe!!! Men alle produktene jeg har prøvd har vært OK, renseserien er en favoritt! Og alltid greit med billig dusjsåpe, håndsåpe osv...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #8 Skrevet 8. februar 2011 Ja,enig med alle de premiene. Det er litt slit, og man kan liksom ikke velge dem vekk. Noen få ganger får du lov å velge noen små vareprøver av andre produkter i stedet for premiene, men det er ikke så ofte. Det jeg HAR gjort, dog, er å bruke alle de hersens toalettmappene man før "hele tiden" som en del av venninnegaver. Fylt dem med masse snasne hud- og kroppspleieprodukter og gitt dem vekk. =)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Her er maska http://www.yves-rocher.no/control/hudpleie/maske-og-peeling/peel-off-maske-vegetabilsk-renhet/?cmSrc=Category Og ja, jeg har bestilt på nett Fikk en fuktighetsmaske i "gave" og nattkremen i denne serien jeg har kjøpt fra, så det var veldig greit Valgte også en barberingskrem til sambo, spennende når han skal bruke den. takk for innspill, skal prøve dusjsåpa også!! HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #10 Skrevet 8. februar 2011 Dette er maska http://www.yves-rocher.no/control/hudpleie/maske-og-peeling/peel-off-maske-vegetabilsk-renhet/?cmSrc=Category Og ja, jeg har kjøpt via nett takk for mange tips!! Gleder meg til å se om dette funker på min hud også HI
dyrekjemper Skrevet 10. februar 2016 #11 Skrevet 10. februar 2016 Vet at det sist ble skrevet her i 2009 og at de som har skrivd vet nok dette nå, men for dyrenes skyld velger jeg likevell å skrive dette om Yves. De tillater dyretesting av sine produkter i samarbeid med Kina istedenfor å sette et standpunkt mot dette. De er ikke på Peta eller dyrevernalliansen sine grønne lister. Hvis man handler fra Yves Rocher (og de andre merkene fra den røde lista) støtter man dyreforsøk! Ikke si til Y.R at dette er greit ved å handle av de. Vent til de har kommet til fornuft og vi ser merkenavnet deres på listene. Dette kommer til å skje, det står på dyrevennlig.org at om vi ikke støtter disse firmaene vil dyretesting opphøre! Sjekk ut dyrevern.no. Hjelp dyrene!
dyrekjemper Skrevet 10. februar 2016 #12 Skrevet 10. februar 2016 Oi, unnskyld. 2011. Ja, ikke så viktig egentlig.. Budskapet er viktig, spre ordet! Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #13 Skrevet 10. februar 2016 Vet at det sist ble skrevet her i 2009 og at de som har skrivd vet nok dette nå, men for dyrenes skyld velger jeg likevell å skrive dette om Yves. De tillater dyretesting av sine produkter i samarbeid med Kina istedenfor å sette et standpunkt mot dette. De er ikke på Peta eller dyrevernalliansen sine grønne lister. Hvis man handler fra Yves Rocher (og de andre merkene fra den røde lista) støtter man dyreforsøk! Ikke si til Y.R at dette er greit ved å handle av de. Vent til de har kommet til fornuft og vi ser merkenavnet deres på listene. Dette kommer til å skje, det står på dyrevennlig.org at om vi ikke støtter disse firmaene vil dyretesting opphøre! Sjekk ut dyrevern.no. Hjelp dyrene! Det eneste du vel egentlig oppnår med å dytte opp alle tråder om yves rocher er vel å gi de mer kunder Anonymous poster hash: d5fc9...b5e
dyrekjemper Skrevet 10. februar 2016 #14 Skrevet 10. februar 2016 Motsatt, slik at så mange som overhodet mulig leser det. Ingen ved sine fulle fem går til Yves Rocher å handler etterpå. Og nettopp det er meningen,- Støtt dyrene, ikke Yves Rocher!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå