Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Har en venninne som har bursdag neste uke. Hun er svært overvektig og har lenge pratet om å begynne å trene jevnlig på Sats. Saken er at det aldri blir noe av, hun utsetter det hele tiden. Hun spiser heller ikke spesielt sunt om dagen, det vet jeg. Tenkte kanskje å gi henne et ekstra spark, kanskje det blir lettere å gjøre noe utav planene sine da, ved å kjøpe en lekker treningsBH og en topp? Synes dere det hadde vært en fin gave eller tror dere hun ville tenkt at jeg forsøker å "gni det inn" og håne henne på et vis? Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 ikke i bursdagsgave......jeg hadde blitt lei meg:(
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Jeg ville ikke blitt spesielt glad... Men nå hater jeg virkelig at folk kjøper klær til meg da.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Jeg er tjukk! Og ville blitt glad. Spesielt hvis vi kunne trene sammen på Sats!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Jeg syntes ideen er kjempe god:) jeg får alltid ekstra lyst til å trene når jeg får nytt treningstøy=)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 Jeg hadde blitt veldig lei meg. Grunnen til at jeg ikke kommer igang med trening har ingenting med klærne å gjøre.....
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #8 Skrevet 8. februar 2011 Nei da hadde jeg blitt deppa hadde jeg vært henne. Dessuten er vel ikke akkurat en god trenings-BH noe en venninne kan gå og kjøpe, for at den skal ha riktig hold ved trening bør hun selv gå i butikken og få hjelp til å plukke ut og prøve. Hvis hun snakker om å trene men ingenting skjer så inviter henne med på trening sammen med deg en gang. Kanskje dere kunne spille squash eller noe slikt? Men ikke gjør det til bursdagen hennes
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Ja, dette ville vært en fæl gave. Hilsen overvektig
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #10 Skrevet 8. februar 2011 Kjekt med enda en påminnelse på at man er overvektig.....på bursdagen!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #11 Skrevet 8. februar 2011 Vanskelig å sette seg inn i hvis man ikke er/har vært overvektig selv. Men jeg hadde blitt glad da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå