Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Datteren vår er snart 5. Vi har en samværsavtale som er satt opp i retten og som innebærer 3 uker sammenhengende sommerferie. Den ble gjennomført i fjor og det har satt tydelig preg i henne, og meg, for det ble for lenge. Nå har vi vært hos en familieterapaut, og jeg prøvde å foreslå å dele opp ferien. Det vil ikke far gå med på, han vil ha 3 uker sammenhengde! Er det noe mer jeg kan gjøre? Har ikke lyst på en ny rettsak, men jeg føler virkelig ikke at far setter barnets behov foran sine egne... Jeg vil bare hennes beste og føler meg litt hjelpesløs her! God tips mottas med takk
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Vel hun blir jo stadig større og dermed blir det nok også enklere for henne å takle dette. Hvordan preget dette henne da? Blir hun vannskjøttet hos far eller er det savn? Dersom det er savn kan jo du hjelpe henne med dette. Fortelle henne i forkant om hvor flott og moro hun kommer til å få det. Kanskje spørre om du kan få snakke med henne en gang i uken på telefon? Du kan jo også høre med faren hva planene er så kan du virkelig få henne til å glede seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå