Gå til innhold

Mannn min er rasende på meg fordi at,

Anbefalte innlegg

jeg i helgen var i London og kom hjem med 17 nye lekre par sko som jeg selvsagt måtte ha og har bruk for! Han sier at slutter ikke denne shoppingalskapen min så ser han seg dessverre nødt til og flytte fra meg:(

Bare i vinter har jeg kjøpt meg 7 nye jakker både dun, fuskepels, kåpe, gore tex ++ Jeg mener jo bare at jeg faktisk må ha alle disse tingene slik at jeg slipper til enhver tid og tenke på hva jeg faktisk mangler.

Fortsetter under...

Annonse

Har jo en stor koffert, hadde kun med en bukse, tights og 2 par truser og strømpebukse så hadde god plass til det jeg shoppet! Venninnen min kjøpte nesten ikke noe da hun hadde litt lite lommepenger med seg så jeg fikk plass til noe bagasje i hennes koffert!

HI

Annonse

hehe, ler så jeg dævver!! Såklart har du kjøpt 17 nye par med sko, 7 nye vinterjakker og tjent under 200 000 iløpet av fjoråret :P

Men du skal ha creds for GOD trolling ;) Et lite stikk i siden til de damene her inne som maser om merkeklær og nye klær støtt og stadig kanskje ;)

Dette MÅ være et tulleinnlegg!!

Hvem kjøper seg 17 par nye sko og mange jakker, fuskepels osv.... uten å ha kjøpemani eller tilfeldigvis være kona til en miljonær og giftet seg for pengenes skyld...;-)

Stakkars mann, håper han skiller seg fra deg og får en kvinne med beina godt plantet på jorda, ellers må du virkelig tenke deg om over dette uhørte pengeforbruket ditt på totalt unødvendig luksus!!!

Er dere ikke miljonærer så er du kommet totalt i luksusfellen!!

Nei du gode kvinne... du har et STOORT problem!!! ;-)

Dere har tydligvis ikke råd til denne kjøpegalloppen som du bedriver. Å jeg regner med at både dunjakke og goretexjakke ikke er "billigjakker".

Så du forresten Luksusfellen sist søndag? Der var det en dame som hadde en hel bod med sko som hun "hadde bruk for". Disse var hun pent nødt til å selge.

Så skjønner mannen din godt jeg. Mulig alle disse innkjøpene dine går på bekostning av noe annet i husholdningen?

hahahaha bra kommentar! Londons innbyggere ble grundig underholdt da, toppløs gal dame på vill jakt etter sko (og jakker??)....

Regner med dette er tull fra HI ;) eller så har mannen hennes en svært god lønn. Jeg har mer enn dobbelt så høy lønn og kjøper ikke en 10' del av det HI her gjør (og nei, jeg vasser ikke i overskudd av den grunn ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...