Gå til innhold

Gutter som ser ut som jenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vitsen egentlig. Er dere ikke stolte av det barnet dere har? Gutter med røde, gule, orange, lyse klære OG langt hår. Å hva når noen spør hva HUN heter, ja da blir dere sure. Se på ungene da, hva ser de ut som gutt eller jente og hva ER de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt som elsker faargen rødt. Røde tskjorter, gensere osv men han har alltid vært kort på håret så aldri tvil på kjønnet hehe

Men kjenner til ei som har en sønn som har hår litt lenger ned en skuldrene med masse bølger i, i tillegg er han liten og spinkel og ser ut som ei jente........ smaken er som baken.....

Skrevet

Jeg syns at små gutter skal være kortklipte, men ang farge på klær så er vel det smaksak syns jeg.

Min gutt er kortklipt og går med gutteklær, men da vi er United-supportere hele gjengen så går han ofte i rødt fotballtøy også :)

Skrevet

så jenter kan ikke gå i blått og grønt da, elller ha kort hår, og gutter kan heller ikke ha flere farger enn blått, grått og brunt..

Gurimalla, så teit du er!!

Men, enig, kler man ungene så kjønnet ikke synes veldig tydelig, så kan man ikke bli fornærmet om noen ikke ser hva de er, helt enig.

Skrevet

Jeg har ei jente som hadde kjempe kort hår en stund. Hun kledde det korte håret sitt, men i sammenheng med aktivitetene hun gjorde og hva hun helst ville kle seg i gjorde at hun ble tatt for å være gutt noen ganger.

Her var det en hårklipping som gikk sjeis, og da hun spurte om hun kunne bli barbert slik som jeg er ble det slik. (med slik maskin, så er endel hår igjen da) Hun var superfornøyd og hinter frempå at hun vil ha kort hår igjen. Det er helt greit så lenge hun er sikker på det.

Jeg ble ikke sur om noen spurte eller tok feil, jenta som var 4 år syns heller ikke det var farlig om noen tok feil.

Hva ungene liker av farger på klær får være opp til de. Her er det mer guttefarger enn jentefarger hvertfall. Den rosa perioden var over før den startet nesten.

Skrevet

spiller det noen rolle.. Alle er forskjellige!! og bra er det..

Skrevet

Minstegutten min hadde langt hår til han ble 3,5 år. Skikkelig nydelig hår til rett over skuldrene med litt store bølger i. Av og til hadde han røde klær på seg også. Var mange som tok ham for en jente, men jeg ble ikke fornærmet da ;)

At jeg ikke ville klippe ham kom av at han hadde så utrolig vakkert hår, og "alle" sa at jeg ikke måtte finne på å klippe ham. Men når han ble 3,5 år lle han selv klippe seg, så da fikk han lov til det så klart.

Skrevet

Når ble rødt, oransje og gult jentefarger?

Skrevet

er tydeligvis en regel som sier at gutter må ha kort hår og jenter langt.. jeg syntes det er tøft med gutter som kler langt hår og jenter som har litt frisyre..

Skrevet

Næmmen herreh!! Hvor har du vært de siste årene?? Er jo ikke noe som heter jente- og guttefarger lengre. Det er lov å bruke rosa på gutter til og med, ikke noe jeg ville gjort, men mange som gjør det!

Skrevet

"Er dere ikke stolte av det barnet dere har? "

Dette må være dagens dumme på dib altså!

Skrevet

Ja, helt idiotisk innlegg...!

Skrevet

Har aldri fått spørsmål om gutten min er jente, men det er mange som har tatt feil på dattera mi. Jeg personlig kan ikke se dette, bortsett fra kort hår, tok flere år før hun fikk litt lengde på håret. Og til slutt klippet vi det skam kort for at det skulle få litt fylde.

Til og med når hun gikk i rosa bukse og rosa genser, typiske jenteklær var det noen som skulle ta henne for gutt. Helt sjokka jeg. Men nå er hun større og har orden på håret, men når hun gikk i gutteklær med kort hår tok folk feil. Jeg likte det ikke, nettopp fordi jeg var og er stolt av henne.

Egentlig er hun bare rett og slett nydelig, men håret var kort, og hun ser opp ti lstorebror og vil ha alt som storebror har, spiderman lue og tøffejakken. Liker å låne av han ja.

Skrevet

Jenta mi er kortklipt og liker å gå i blå og grønne klær, betyr dette at jeg ikke er stolt av henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...