Gå til innhold

Hvor langt er vi på vei nå? :)


☥ Liv ☥ med to blå

Anbefalte innlegg

Jeg er idag 8+1, og veldig utålmodig :) gleder meg til 2. trimester med ultralyd, kanskje få vite kjønn... vi har jammen en spennende vår i vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 blank i dag ;o) Og gleder meg ufattelig til 1. tri er over. Kan ikke vente til å bli kvitt kvalmen og å få tilbake energien og overskudd igjen. Å tenke på noe annet enn at jeg må spise NÅ for ikke å spy og når jeg kan legge meg å sove neste gang ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+4 idag. Var på UL i uke 7 og så liv, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet til UL i 2.trimester. Her er formen ok, veldig trøtt og kvalm innimellom. Gleder meg skikkelig til å komme over i 2. trimester. Mye mer behagelig det! :D Jepp, vi har en spennende tid i vente! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+0 idag. Ska på min första kontroll på måndag. Vet ju pga att jag varit gravid tidigare att det är lite som sker på dessa kontroller, men gud som jag glädjer mig ändå! :) Är ju på självaste Valentines.. hihi

tänkte jag skulle ta upptag med mobilen när de söker efter hjärtljudet och spela upp för min sambo på kvällen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+4 i dag! :) Var på tidlig ul i uke 6, et lite bankende hjerte og alt så bra ut! :) Neste kontroll er på dagen uke 12! :) Får ny ul da! :)

gleder meg masse til 2.trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10+2 fant ut hvor langt jeg var på vei på UL i går, så vet endelig hvilken gruppe jeg hører til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i går og fikk tatt en sniktitt på det lille underet:) Utrolig å se h*n vifte med armene og hjertet slo! 10+5 i dag, Berner seg 2.trimester og gleder meg utrolig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 11+2 idag, og skal på kontroll den 16.feb jeg også, syntes det var litt sent men da hos legen sa at de ikke hadde noe ledig før da:/..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...