Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Her er saken, tror jeg vil mer enn henne Men nå har har jeg nesten fått overtalt henne!! Hvordan gå frem for og få henne til og skjønne at jeg virkelig ønsker dette?.. Tror hun er skeptisk til at jeg liksom skal stikke eller at hun kan ende, en gang opp som alene mor, som mange opplever med idiotiske menn.. Håper på svar fra både menn og kvinner
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Tror vi jenter trenger å vurdere, revurdere og deretter analysere litt til, før vi tar skrittet helt ut. Vi er jo foreldre for resten av vårt liv, og det er et ansvar vi aldri kan fri oss fra. Man skal virkelig ønske det, før man lar det stå til. Mannen min brukte nærmere et halvt år på å preppe meg for nr 2. Og dette til tross for at han er en fantastisk kjærste og pappa! Jeg vet at han aldri vil svikte noen av oss, men det er ikke bare han det står på, er det vel?! Min egen viten om at jeg først skal gjennom et svangerskap med ymse plager (det er flott også, ikke misforstå!), for deretter å å gå gjennom ammeperioden og lange våkenetter som også tærer på kroppen. Og det tar tiiiid før man får tilbake sin egen kropp! Men når jeg først hadde bestemt meg var det baby på vei en måneds tid senere. Så når det er sagt, vil jeg at du skal vite; vi jenter er naturlig verpesjuke (med noen få unntak), og derfor er det langt fra umulig for vår elskede å overtale oss til å bære frem hans barn!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Tror vi jenter trenger å vurdere, revurdere og deretter analysere litt til, før vi tar skrittet helt ut. Vi er jo foreldre for resten av vårt liv, og det er et ansvar vi aldri kan fri oss fra. Man skal virkelig ønske det, før man lar det stå til. Mannen min brukte nærmere et halvt år på å preppe meg for nr 2. Og dette til tross for at han er en fantastisk kjærste og pappa! Jeg vet at han aldri vil svikte noen av oss, men det er ikke bare han det står på, er det vel?! Min egen viten om at jeg først skal gjennom et svangerskap med ymse plager (det er flott også, ikke misforstå!), for deretter å å gå gjennom ammeperioden og lange våkenetter som også tærer på kroppen. Og det tar tiiiid før man får tilbake sin egen kropp! Men når jeg først hadde bestemt meg var det baby på vei en måneds tid senere. Så når det er sagt, vil jeg at du skal vite; vi jenter er naturlig verpesjuke (med noen få unntak), og derfor er det langt fra umulig for vår elskede å overtale oss til å bære frem hans barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå