Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Hei! Jeg spurte i en samletråd for mange måneder siden om du trodde jeg kom til å føde rundt termin. Jeg sa ingenting om når jeg hadde termin, hverken dag eller måned. Du svarte at du visste ikke helt, men du fikk opp tallet fem, og at du trodde det hadde betydning. Og at du gjerne ville ha tilbakemelding, noe som nok har blitt bortglemt i ammetåka... Vel, jeg hadde termin 09.09.10 og jeg fikk den fjerde! Jeg ble satt i gang, men hadde nesten tre cm åpning når de gjorde det, så fødselen hadde startet snart uansett. Så ja, jeg tror du hadde rett! Takk for spåinga i alle fall! (Og bare si fra om du vil spå meg en gang til ;-))
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Denne forsto jeg ikke.. . Hun "visste ikke helt" og fikk opp tallet fem, og du fødte den fjerde. Hvorfor hadde hun da "rett"? Så det vil si at hvis du hadde født klokken fem om ettermiddagen eller natten, eller fått barn den sjette osv osv så hadde hun hatt "rett". (Dette til tross for at spørsmålet var om du kom til å føde rundt termin) Ikke meningen å kritisere her, men helt ærlig så forstår jeg ikke dette. Hvis alt "spådamen" trenger å gjøre er å si et tall, og så hender det noe i nærheten av dette tallet, så blir man imponert, ja så er det i grunn ikke vanskelig å spå. Det er alltid mulig å finne noe som stemmer hvis man leter lenge nok.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Hva i hule heite helvete hadde det med fem å gjøre? Jeg har også blitt spådd en gang. Jeg kommer til å dø før jeg er 120 år gammel, og jeg kommer til å spise gulrøtter minst fem ganger i løpet av de neste tre årene. Og hvis jeg får barn igjen så er det stor sannsynlighet for at det er enten en jente eller en gutt. Hun er altså såååå treffsikker! Er det virkelig mulig??!!!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Dette var en tilbakemelding til rosene, ikke til alle skeptikere der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå