Gjest Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Ah, det er sikkert helt utrolig teit dette her, men here it goes... Med jentungen, som nå snart er 5 1/2 år, hadde jeg termin 2.august. Hun har jeg med en annen mann enn han jeg bor sammen med nå. Nå er jeg gravid, da altså med ny mann, og har termin 30.juli... Altså 3 dager før... Jeg er utrolig urolig for om termin på ordinær ul skal sette meg 3 dager frem... Det blir så... Teit... Ikke bare for meg, men aller mest for samboeren min... Føler det blir alt for "likt" på en måte... Æsj, er så vanskelig å forklare Ærk, måtte bare få det ut! Noen som har tanker om dette, er det bare jeg som er overhormonell?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Hehe.. Her tar nok hormonene litt overhånd, men det er jo helt normalt. Har du snakket så mye med mannen din om når du hadde termin med datteren din da? Og når er hun født egentlig? Og hvorfor i alle dager skulle det blitt teit å ha samme termin med begge barna? Synes egentlig det hørtes litt koselig ut, jeg;) Mannen din er vel glad i datteren din? Og han synes sikkert at det bare er stas. Han tenker sannsynligvis ikke at det vil bety at du og eksen "hadde dere" på samme dag som dere, bare for 6 år siden;p hehehe.. Slapp helt av, og ta termindatoen med et smil.. Uansett hvilken dato den måtte havne på =)
SuperMoM <3 Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Skjønner ikke hvorfor det skulle være teit? Minste mi har bursdag 27.juni og jeg har nå termin 30.juni. Nå venter jeg barn med en ny type,men vi bryr oss ikke noe sånn særlig om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå