1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 sønnen min er 2 år. Da jeg hentet han i barnehagen idag så fortalte de meg at han hadde klaget på vondt i fingeren hele dagen. Han klaget litt hjemme også, men etter jeg la ham for kvelden, så våkner han støtt og stadig og har vondt! ser ingenting gale med fingen hans. ikke er den rød eller noe... hva i alle verden kan dette være??
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Hmm føler ikke jeg kan gi deg godt nok svar, men kan det være feks i leddene da? Skader jo ikke å ringe og høre uansett.
Alvasmamma Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 vanskelig å si, men jeg ville tatt han med til legen i morgen hvis det vedvarer... bare for å väre sikker. Mulig han har slått den skikkelig. Men da burde det väre noen form for hevelse. Er jo veldig rart hvis han klager over noe som ikke er vondt, spesielt når det har gått mange timer. Lykke til ihvertfall
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2011 Heia. Takk for svar! Jeg fant ut inatt hva det var for noe. Tok et forstørrelseglass og kikket og da så jeg at d var en skikkelig mini flis som han hadde fått i fingeren, men får den ikke ut da den er så liten. La hånda oppi grønnsåpevann og han elsket det. Lindret sikkert, men han har enda vondt... Typen sa at han hadde hørt at man ikke skal blande ut grønnsåpen når det gjelder flis, mens jeg har hørt man skal pga hvis ikke så er grønnsåpen så konsentrert.... Vet dere? har dere noen tips hvordan jeg skal få den ut? pinsetten får ikke tak i den siden den er så liten....
mixy Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 jeg ville blandet ut grønnsåpen pga han bare er 2 år... og så ville jeg gravd ut flisen med en nål... må nesten bare. hva annet kan du gjøre? jeg har 2 jenter på 4&6 og jeg har måttet ty til nåla flere ganger selv om det da blir raaaaaaaaaaaaama skrik. de tror jo det skal være så vondt, men det trenger det ikke bli. good luck. du får gi han en leke/kjeks/tv mens du leker doktor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå