Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 hvor tidlig begynnte deres barn å sove på eget rom..?... vi har begynnt nå i helgen å la vårt 4 uker gamle barn sove på sitt rom. sengen står vegg i vegg med vår seng, inngangen til rommet hennes er 3-4 meter fra sengekanten vår og vi har babycal...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 eldste: 8 mnd Yngste: litt over 2 år
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Begge gutta fra dag 1 etter barsel!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 oi, godt det ikke bare er meg som er trygg på dette kjenner ei som har ei på 4 mnd nå hun har barnet i samme seng og samboeren har vert forvist på gjesterommet og er d fortsatt...... kan ikke vere så sunt for et forhold tenker jeg....
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Datteren min var tre uker.. Leste et par uker etterpå at barnet burde ligge på samme rom som foreldrene pga fare for krybbedød, men snakket med helsesøster om det, og hun sa at det var sjelden en mor våknet av at barnet sluttet å puste, så vi måtte gjøre det som kjentes mest rett for oss. Og siden jeg ikke fikk sove når hun lå på samme rom, så lå hun på sitt rom. Aldri hatt noe problem med at hun har kommet inn til oss etter at hun ble større, hun sover best i sin egen seng den dag i dag (ni år etter)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 d er det vi vil oppnå også, at hun sover best alene. tenker det hadde blitt et styr å skulle lære henne å sove alene etter 1 år!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 Eldste var 3 uker, minste var 2 mnd'r. Men med eldste hadde vi soverom vegg-i-vegg, og alt på et plan...med eldste hadde vi minsten i etasjen over, pluss at vi måtte opp en etasje for å fikse mat på natterstid. Nå sluttet han å våkne på natta når han var 2 mnd'r, så da var det rett inn på eget rom, og der har har vært siden
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #9 Skrevet 9. februar 2011 2,5 år, 1 år, 2 år 1,5 år Første halvåret sov de mer eller mindre i vår seng, lettest med amming da Etter det sov de i grindseng tett inntill vår seng før de flyttet på eget rom når de var klar for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå