Gå til innhold

mountain buggy m/div utstyr


★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

hvis noen her er interresert skal jeg selge min mountain buggy 2009 mod med en del tilbehør for en grei sum..

 

bagen er lys blå og sportsdelen sort...sistnevnte har aldri vært brukt!

det følger også med bilstoladapter(brukt 1 gang),regntrekk til bag,flaske+koppholder,stelleveske(sort),arlanda dunpose med avtagbart saueskinn med hull til vognseler når den tid kommer:)

 

samlet selges det for 5000 kr. send gjerne en pm om dette er av interresse så kan sende bilder på mail...:)

 

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Stavanger- vil helst se før jeg kjøper en så stor ting. Du har ikke bilder vel? Grei pris for alt det utstyret syns jeg. Feil, mangler el.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen! ja det er ett veldig godt tilbud dette her!;) stellevesken er av typen casual play en av de mindre typene...kunnevel strengt tatt fått litt mere for alt sammen men hvis jeg blir raskt kvitt det så syns jeg det er greit liksom:)

sender deg en mer utfyllenede mail med bilder ikveld når morsdagsmiddagen er over;)

 

er ingen feil og mangler med noe som helst! bagen har jeg ikke regnet md i prisen pga jeg selv kjøpte den brukt i fjor selv om den er pen enda latså:)

 

gratulerer med morsdagen forresten;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter litt...skrev ett langt svar men kan ikke se det...se om det hjelper dytte litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer m morsdagen t deg også!

 

Venter på mail jeg da. Vet du om d er noen forskjell på skyggen på 09 mod i forh til 2010 modellen. Kan 09 mod legge ned ryggen til helt flat stilling? Ser at de nye mod 2011 har en solskjerm inni skyggen, har din vogn det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mail skal være sendt nå men hadde litt trøbbel med maskinen ett øyeblikk så du får sende meg en lyd tilbake om ikke bildene kom med... 09 modellen har ikke den ekstra skyggen nei...har ikke brukt sportsdelen i det hele tatt kun hatt den oppe en gang men tror den var så godt som flat i liggestilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

googlet litt og det ser ikke ut som om liggedelen kan ligges helt dønn flat ned....;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...