Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 i "how I met your mother"? bruker ikke se det men har stått på noen kvelder i det siste og kjente jeg ble nysgjerrig. Kanksje hemmelig for alle?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Når det gjelder utenlandske serier kan man oftest søke opp resultatet på nettet siden det er årevis siden de ble sendt der. Men jeg har ikke sett på det, så du får selv finne navnene på deltakerne eller episoden og søke det opp. Iallfall når det gjelder Bachelor, Bachelorette, Partydronninger, går det godt an å finne ut hvem som vant før siste episode sendes i Norge.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Jeg prøvde det nå men fant ikke noe om hvem det var. Kjenner jeg blir litt småirritert. Kanksje gå å legge seg hehe:)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Det står kanskje her? http://en.wikipedia.org/wiki/How_I_Met_Your_Mother
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 Har også googlet men finner ikke svaret:(
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #8 Skrevet 8. februar 2011 Denne serien er ikke ferdig, så forfatterene vet nok ikke helt hvem de ender opp med selv en gang!! Ikke vær nyskjerrig, nyt komedien!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå