Gå til innhold

8 år og feil kjønn.. tvnorge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars barn! tenk så vanskelig det må være å vite at man er ei jente, men at det likevel er en guttekropp man er i besittelse av. Jeg håper inderlig at min lille gutt faktisk er akkurat det - en gutt, så han slipper å vokse opp i dagens samfunn (med mobbere og bedrevitere) som et utskudd! All cred til foreldrene til disse barna som godtar barnets identitet og ikke tvinger de til å være noe de ikke er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ganske sikker på at dagens samfunn er mye bedre for transseksuelle enn gårsdagens samfunn. Jeg kjenner en en som har skiftet kjønn, lever som en vanlig samfunnsborger med familie, barn, hus og god jobb. Det hadde ikke vært mulig i en annen tid enn denne.

Skrevet

Ser på det som svært usannsynlig at dattera mi på 3 er lesisk, transe eller andre ting fordi om hun digger spiderman, ben10 og alt som storebroren liker. Han er nok ikke homo fordi om han også ønsker neglelakk eller parfyme.

Synest det er groteskt at de begynner å behandle et barn med sike medisiner. Det kan vente til de blir voksne, g vet bedre selv.

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg kjenner 3 stk som har skiftet kjønn (eller, i prosessen). Den ene har visst fra knøttalder, en fra 10-12 års alder og den andre ikke før den var over 20 (plutselig forandring, veldig overraskende). Og de 2 første er veldig klare på at slike ting er ikke noe man ikke veit som barn. man er tvert imot veldig klar over det.

Skrevet

er det den serien som går ?

jeg syns de barna er heldige jeg, som har foreldre som vil gjøre alt for at de skal føle seg vel og at de får være slik de vil !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...