NyttNick Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Går dere med eller uten badetøy i dusjen før dere skal i bassenget? Ser at noen er veldig nøye på det og har hørt enkelte i dusjen si at de som har badetøy på seg i dusjen er svinete. Mens andre tar på seg badetøy i garderoben før de går i dusjen. Innrømmer at jeg nok hører til den siste gruppa, men ser ikke på meg selv som "svinete" av den grunn....
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Jeg synes det er grisete å dusje med badetøyet på. Ville jo aldri dusjet hjemme med truse og bh for så å påstå at jeg var så ren som jeg kunne bli. Kler av meg alt og lærer ungene å gjøre det samme.
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Jeg tilhører den gruppa som ikke tar av seg ! Det er jo så utrolig med klor i vannet uansett. Å di der dusjene på offentlige steder er jo helt håpløse, enten iskalde eller glovarme. Å for å få vaske seg må enn jo trykke dem på x antall ganger, å det er jo altid like lett å finne den knappen med såpe som renner i øynene !!!
bambi på isen Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Tilhører nok også den siste gruppa! Dusjer jo hver dag hjemme så jeg kan umulig være så skitten at det trengs full kroppsvask når jeg skal i bassenget!
AngryBird Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Dusjer helst for kloren i vannet reagerer med bakterier på huden og lager kraftig klorlukt og irriterer huden. MEN når jeg har med meg snuppa må jeg ærlig inrømme at jeg tar på med bikini før vi går i dusjen. Vanvittig klønete å vaske seg og snirkle en våt kropp inn i bikinien med en snuppe med noia for fellesdusjer på armen.... Vasker så godt som mulig under bikinien med den på da:P
lille sprelle Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Jeg synes det er skikkelig ekkelt at folk ikke tar av seg badetøyet for å dusje, eller i det minstre drar badedrakten ned på knærne for å dusje seg skikkelig. En liten leksjon i bakterielære og du ville synes det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå