Gå til innhold

kan man kjøpe kun bagdel og understell til emmaljungavogn i butikk? (Samme som på barnevogndebatt)


prøver på nr2:)

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe kun et lettvektig understell til emmaljunga og babybagen til eller selges emmaljunga kun i kombi og duo? Altså med både sportsdel og bagdel? Da mener jeg i butikk. Jeg kjøpte emmaljunga edge duo brukt sist gang. Den va lite brukt men jeg fant ut at brukt er likevel brukt. Kalesjen var skjev og det var andre hjul på understellet som ikke er på understellene nå lenger. Det som skjedde var at at bremseklossene på hjulene "morknet" bort og bremsene var ikke sikre lengre. I tillegg har bagdelen stått lagret i lang tid så jeg vil bare bruke denne vogna til bhg vogn denne gangen så slipper man å drasse med seg vogn til og fra bhg i bil hver eneste dag når den lille blir så stor at den begynner i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei det er kun city cross som selges separat. Der kjøper man understell med sportsdelen og bagdelen kjøpes utenom. Man kan kjøpe deler til emmaljungavognene, men å kjøpe både en bag og understell er nok like dyrt som å kjøpe helt ny. Hvilken emmaljungavogn er det du har fra før? venninne mi skulle kjøpe nye kalesje til sin duo edge, men det kostet 2500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...