Gå til innhold

Hvor er du i karrieren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies jo at mødre blir hengende etter karrieremessig, så derfor lurer jeg på hvor dere er i karrieren(hvor mye tjener dere f.eks), hvor gamle er dere og hvor mange barn har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 barn, hvorav ene er snart voksen. Er i starten på min karriere, da den har måtte hvile på hattehylla i mange år....... Tjener lite enda, men snart.... ;)

Skrevet

To barn, 4,5 og 1,5 år. Første faste jobb nå.

Tjener bare 370 000. 30 år.

Skrevet

Helt på bunnen :( er student på første året. Har tidligere jobbet 4 år fulltid som ufaglig i samme sektor, og har nå endelig fått startet på utdannelsen :)

Da jeg jobbet som ufaglært(i staten) tjente jeg 239 000 i året.

Jeg er 25 år og har ett barn på 5 år.

Gubben er 24 år og er også på begynnelsen av sin karriere, men har hvertfall rukket å ta ferdig en utdannelse(men han skal videreutdanne seg senere), han tjener nå rundt 700 000 i året.

Skrevet

Ufaglært skulle det stå....

Skrevet

Ble gravid da jeg hadde års innt på 500 000, så ble jeg ute med to på rappen. Nå er jeg tilbake, og skal starte å klatre. Enda ung, (30) og ferdig med barn, meget attraktiv:)

Men lønnsmessig kommer jeg nok ikke til å klatre så innmari mere. Kanskje om ti år, når jeg evt skal ta neste steg opp!

Skrevet

Dette er vel et klassisk eksempel på at kvinner taper i forhold til menn i yrkeslivet.

Skrevet

Jeg er siv.økonom, jobber i staten, tjener 430.000. Er 37 og har 1 barn. Ikke mye karriere nei, men jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg nok aldri vil klare en lederstilling.

Skrevet

Prestisje messig og % har jeg jobbet meg nedover, men nå har jeg en liten selvstendig stilling som kan komme godt med senere når jeg tenker på erfaringen dette gir.

Jeg har to barn og er snart 37 år.

326 500 kr i fullstilling, men jeg jobber bare 67%

Skrevet

Siden jeg hoppet over til et helt nytt yrke (etter å ha gått lei av mitt første) for bare 4 år siden er jeg greit fornøyd med der jeg er, selv om jeg har rukket å bli 41 år. Har en greit ansvarsfull stilling og tjener 500 000. Har 8 barn.

Skrevet

Du har jo dødsbra utdannelse da 21:38, med mange muligheter! Man kan være karrierekvinne uten å rage i toppsjiktet også:)

Skrevet

Hehehe, nei jeg har rykket tilbake til start ;)

Har jobbet deltid som sekretær i 12 år, tjener 175.000 ca. Ble dritt lei og er nå student, eller jeg jobber fortsatt deltid men studerer i tillegg. Har 5 barn.

Skal bli lærer. Aner ikke hvor jeg vil ligge lønnsmessig etter endt utdannelse, men blir iallefall ikke dårligere betalt ;)

Skrevet

Jeg er forresten 32 år, hilsen anonym 21.50

Skrevet

Har nr fire i magen. Fikk førstemann rett etter høyskoleutdanning og fast jobb - 5-6 år siden. Har da siden stort sett hatt permisjon føles det ut som. Begynte på master i permisjon med nr 3, blir vel ferdig til høsten tenker jeg. Håper på lederjobb i en eller annen form etter endt permisjon med den i magen. Da er jeg villig til å søke stort sett over hele landet for å få en bra jobb. tjener noe over 400000 idag, 13 år i samme yrke, begynte som fagarbeider.

Skrevet

21.55 ble foresten akkurat 32 år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...