Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 hvor er barnet da?Tenker på de om har baby enda:) jeg må sminke meg og ordne meg når barnet tar første dupp, hun vil som regelt ikke sitte i vippestolen på badet til jeg er ferdig:P
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Legg babyen på gulvet med noe å se på, syng litt, la det leke med noe. Her var mine som regel med på badet og har for tiden en på 4,5 og ei på 1,5 som svinser rundt beina mine med sminkekostene mine mens jeg steller meg
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Da de var baby, så de enten på gulvmatta i stua eller naken på et teppe på badet. Da de ble store og kunne bevege seg rundt, lå eller satt de fastspent i vogna i døråpningen til badet med noen leker foran seg.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 jeg både synger og holder henne i aktivitet samtidig som jeg både dusjer eller sminker meg:P hehehe...av og til setter jeg på radioen i dusjen, det synes hun er gøy, men bare en stund:P
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Han står og slår på døra og hyler etter pappa. Han er 16 mndr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå