Gå til innhold

Kan man ha mellomnavn til Ludvik?


Anbefalte innlegg

Skrevet

.........

Isåfall hvilket? Ikke Andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Olai, Alexander.

Kan fort bli litt tungt kanskje.

Skrevet

Javisst :-)

 

Ludvik Johan(nes)

Ludvik Andreas

Ludvik August

 

for eksempel. Ludvik er kjempefint.

Skrevet

Prebs hadde fine forslag. Ludvig er veldig fint, liker best den skrivemåten :)

Skrevet

Ludvik er jo et kraftig og flott navn. Hvorfor må du ha et tilleggsnavn?

Skrevet

Holder en knapp på Ludvik Olai:)

Skrevet

Sønnen min heter Ludvig (liker navnet best med g). Tror navnet er for tungt til at mellomnavnet blir brukt, og da er det vel best å la det være? Ikke noe vits i å ha et mellomnavn om det ikke brukes til daglig:-)

Skrevet

Hehe, før jeg gikk inn på tråden her, tenkte jeg med en gang Ludvik Andrè!

 

Det er jo bare to stavelser, så synes godt man kan ha mellomnavn, selv om det er mange konsonanter.

 

Ludvik Nicolai

Ludvik Tobias (eller, kanskje ikke...)

Ludvik Andreas

Ludvik Kristoffer

Skrevet

Vi hadde en lærer som het Kjell Ludvik. :)

Men da er jo Ludvik mellomnavnet...

 

Ludvik står veldig fint alene, igrunnen. Min første hamster het Ludvik. :D

 

 

 

Skrevet

Min bror heter Ludvig Sebastian nydelige navn sammen <<3

Skrevet

Ludvig er kjempe fint. Jeg ville ikke hatt mellomnavn

Skrevet

På sørlandet hadde det blitt Lodvikk

Skrevet

Sønnen min på 3 mnd, heter Ludvik Nicolai :) <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...