Ønskebaby08*12 Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Var på jobb tidligere i dag, helt ut av det blå, midt i en samtale ( jeg jobber som saksbehandler/sosialkurator) ble jeg litt ør..Måtte bare gjøre meg ferdig, for det føltes ut som jeg satt og gynget (håper ikke jeg bokstavelig talt gjorde det, for det må ha sett dumt ut). Ihvertfall, endelig, etter de få skrittene tilbake på kontoret mitt ble jeg kjempe svimmel, og uggen. Måtte bare "sjangle" meg inn på toalettet, der måtte jeg legge meg ned. Ekkelt. Så ble jeg kvalm, sto og brekte meg en god stund. Etter dette ar jeg bare vært trøtt. Kan ikke huske at jeg har vært så svimmel ( blir jo aldri det) siden sist jeg var gravid. Vet jo at både svimmelhet, kvalme og trøtthet er symptomer, men kan aldri i verden tenke meg at jeg er gravid. Fikk positiv EL test den 24 januar, vi hadde oss både dagen før, og samme dagen, og krysset fingrene, men så fikk jeg mensen kun 4 dager etterpå ( den 28). Den varte ca uke, og det var en helt vanlig mens ( mengde og varihget). Og, for to dager siden ( lørdag), fikk jeg ny positiv EL test ( som var blitt negativ igjen i går) Lurer på hva som skjer, men den snodig kroppen min???
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Hm, sidan du ikkje trur det kan vere graviditet (med tanke på nyleg EL), så var første som slo meg jernmangel. Har sjølv nesten svimt av pga jernmangel(samt vore kvalm). Ikkje stas. Ellers kan det jo vere omgangsjuka, muligens. Ville tatt ein tur til legen, berre for å skjekke, skal jo ikkje vere sånn. God bedring!
Ønskebaby08*12 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2011 Takk for det Har kommet seg litt i dag, ikke så svimmel lenger, men fortsatt trøtt. Var hos legen tidligere i dag, av en helt annen grunn, så burde kanskje ha tenkt på at jeg kunne nevne det...jaja. Får se om det kommer seg, nå har jeg fått vondt i korsryggen og litt murringer også, så det er nok bare mensen som er i anmarsj Må nå si meg fornøyd med det også, siden syklusene mine lever sitt eget lille rare liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå