Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 De som kritiserer sykepleiere,hjelpepleiere og helsepersonell generelt har aldri vært alvorlig syk og vært avhengig av disse menneskene og dermed på nært hold erfart disse menneskene. Stemmer det?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Sykepleiere er delt opp i 2 grupper: 1. de som tror de er viktigere enn alle andre 2. ordentlige mennesker som ser alle som de er Hjelpepleiere samme der: 1. de som tror de er sykepleiere 2. de som virkelig er godhjertde mennesker Helsepersonell uten særlig utdannelse: Flotte mennesker ofte jobbmessig missbrukt av de 2 øvrige nevnt. Jeg jobber innen for helse...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har vært lagt inn på Haukeland flere ganger og må si tusen takk til de utrolig flinke og service minded sykepleirene som jobber der oppe. Jeg ser de jobber "ræven" av seg men alikevel alltid imøtekommende og hyggelige. Finnes ingen regel uten unntak, men det gjelder i aller yrkesgrupper og samfunnslag ellers også.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Jeg vet ikke. Mulig det er sånn, eller kanskje har man nettopp vært mye syk og hatt spesielt mye omgang med helsepersonell av forskjellig slag.... Ikke godt å si, men jeg er tilbøyelig til å være enig med påstanden din kjenner jeg. Jeg føler vel kanskje at de som er mest ekstreme i sin kritikk av helsepersonell generelt er folk som ikke har så veldig mye alvorlig å stri med helsemessig, og er sure fordi de ikke ble prioritert foran andre som faktisk trengte timen hos legen (feks) bedre enn dem...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 påstand; De som kritiserer sykepleiere, hjelpepleiere og helsepersonell HAR vært alvorlig syke og erfart hvor talentløse og og lite realitetsorienterte mange av disse menneskene kan være.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Nei, får meg ikke til å tro at alle de som sitter her kritiserer i hytt og gevær har vært alvorlig syke! Heller det at de ikke vet hvor godt de har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå