Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 skifter dere klær hver dag? Sambo mener man godt kan gå i 2 dager i samme genser foreksempel....
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Kommer vel an på om klærna er skitne. Vasker ikke rene klær av prinsipp nei.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 kommer litt ann på egentlig..! men barna har nye klær hver dag...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Nei, skifter ikke hver dag hvis klærne ikke er skittne.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 I helgene kan jeg dasse rundt i det samme mer enn en dag. På jobb har jeg ren topp/genser/skjorte e.l. hver dag, men kan bruke bukser flere dager.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Jeg skifter truse og sokker hver dag. Uansett. Så skifter jeg som oftest topp hver dag. Bukse og bh kan jeg bruke i 3-5 dager dersom de ikke lukter og ser rene ut. Tykkere gensere enn bare topp, og cardigans ol kan jeg også bruke i flere dager dersom de ikke lukter og ser rene ut.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Undertøy, sokker, singlet, sånne type klær skifter jeg hver dag. Men ser ikke poenget med å kaste andre klær som bukser og gensere på vask etter en dag hvis de ikke er skitne. Altfor mye hysteri rundt sånt synes jeg. Klærne blir jo tynnslitte på null komme niks hvis de skal vaskes hele tiden. Tror heller på en ekstra gulvvask i huset.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #10 Skrevet 7. februar 2011 Nei, har oftest mange klær i omløp som bare er brukt et par timer. På jobb bruker jeg uniform, og hjemme går jeg rundt i koseklær. Skifter selvsagt undertøy og sokker hver dag. Bruker mye ullklær, og de brukes flere dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå