Gå til innhold

Trist...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kanskje bare jeg som er hormonell. Jeg er 15 uker og var på ul i dag etter mannens ønske, pga smerter i magen (alt var fint). Har nevnt timen for ham mange ganger, t.o.m i dag morges minnet jeg ham på den. Men ingen mann dukket opp på legekontoret. Da han kom hjem forventet jeg et beklager, men nei. Han mente at det var like mye min feil som ikke hadde ringt ham og minnet ham på det igjen. Men... er det sånn? Bare fordi det er jeg som er gravid? Huff, jeg gråter... og lurer på om det er bare meg som er super-hormonell... er vel det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda. Kanskje han bare glemte det. Fort gjort i det i en stressende hverdag.

Spør han hva det er som gjør at han glemmer det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt hormonell ja. Jeg hadde aldri forventa mannen min til å dra fra jobb og troppe opp på ul utenom den vanlige i uke 17/18.

 

Var på mange ul med nr 1 pga blødninger o.l. og han var ikke med på eneste en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hormonene er skremmende..;) min mann var med på den ordinære men ikke de 5 andre jeg har hatt.. har liksom ikke vært naturlig at han skal være med på de.. er jo som om at han skulle med vær gang til jordmor og lege og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk at det var litt rart han ikke husket det jeg, når det var han som ønsket at du skaulle ta UL så tidlig, og han tydelig forventet at du skulle ringe han på jobb for å minne han på det igjen. Nei - tenk at dette får han ta på sin egen kappe, du minnte ham på det flere ganger.

 

Men la det gå, og gled deg heller over at alt var bra med barnet :) Trøsteklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt dritt forbannet om mannen min hadde glemt dette!

 

- Men det kommer jo helt ann på om mannen din får fri til slike ting fra sin arbeidsgiver... ? - Det minste han kunne gjort var å ringe deg på forhånd for å ønske deg lykke til.

- Burde du minne han på det?? -Nei, søren heller, voksne menn klarer da å legge inn avtaler i sin egen kalender (både på jobb og på mobil).

 

Kanskje er vi til tider litt urasjonelle (vi driver jo å produserer her!!), men dette er en "jobb for to" og det bør faktisk bety like mye for dere begge å få oppleve disse øyeblikkene.

 

Mannen min har en ganske grei forklaring på hvorfor han vil være med på alt: Gleder er best når de deles!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhåhå, jeg hadde klikka i vinkel hvis min samboer hadde glemt det! Han hadde ikke fått middag på en uke, og jeg hadde ALDRI latt ham glemme det..! Men, det er meg da :) Heldigvis har jeg en samboer som gjerne vil være med på alt av ul, jordmor- og legetimer, og jeg syns det er koselig jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så lenge du ønsket at han ble med synes jeg at han burde føye deg. Hvis han glemmer til stadig, avtaler dere har gjort sammen virker det som han prioriterer feil. Glemmer han viktige ting på jobben eller avtaler med andre enn deg? Jeg var sammen med far til mine tre barn i 20 år, han var alltid en "glemmer", han definerte seg som distree, men han glemte aldri det som var viktig for hans kariere, jobb , kamerater,kurs og avtaler utenfor hjemmet. Han skrøt over mine ferdigheter med barna og hjemmet, men valgte også å utnytte min flinke-snillhet til det ytterste.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...