Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 noen som har prøvd?skal ned 5 kilo og det frister:P
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Ja, om du har lyst til å føkke opp hele forbrenningen din, så go ahead. Om du slanker deg 5 kg på den måten, går du opp dobbelt en liten stund etter.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 trenger jeg vell ikke?de med anoreksia gjør jo ikke akkurat det...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 De begynner heller ikke å ete igjen etterpå..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 vell de begynner å spise etterhvert da.....har ikke sett noen som er blitt tykk etter anoreksia
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Jeg sulta av meg 6 kg for 4 år siden, og jeg får de ikke tilbake igjen :S
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 De med anoreksia sulter jo på seg hormonforstyrrelser, benskjørhet og diverse andre mindre hyggelige ting også da.... Men 5 kilo er jo ikke all verden, en til to uker uten karbohydrater (ketolyse) fikser det uten at du trenger sulte istykker stoffskiftet ditt.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor ikke pulver eller salat? Man blir jo kokko og får seksuelle fantasier om mat av å ikke spise. Og så sprekker du etterpå.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #10 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har slitt med anorexia før i tiden, og jeg anbefaler deg på det sterkeste å ikke leke med ilden på den måten der. For meg handlet det ikke om å gå ned i vekt da, men sultingen kan fort bli en slags avhengighet. Ville nok heller satsa på en sunn livsstil og mosjon hvis jeg skulle gått ned i vekt
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #11 Skrevet 7. februar 2011 Det FRISTER å sulte seg?? Å herregud, syke syke menneske.... Spis nå ihvertfall noen nutrilettshakes da om ikke annet.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #12 Skrevet 7. februar 2011 ..dustete altså. Jeg har hatt en god blanding spiseforstyrrelser, og har både slitt med sulting og overspising og jeg garanterer deg: sulter du deg for å gå ned 5 kg går du garantert alle sammen opp igjen, og antageligvis et par ekstra i tillegg. Mn det går jækla raskt da, kiloene renner av i starten! Mye er desverre vannvekt og overdriver man slanking tærer man også på musklene, ikke fettet. Sett kroppen i sultemodus og den vil begynne å spise av seg selv, og prøve å holde på fettet så godt som den greier. Spis mindre, oftere, mer variert men NOK, tren og sov i sunne mengder så kan du helt sikkert gå ned 5 overflødige kilo helt greit uten hverken ketolysedritt eller sulting.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #13 Skrevet 7. februar 2011 For meg frister det å sulte seg av og til. Jeg synes sultfølelsen kjennes GOD ut, men da skjønner jeg at det er sykdommen som snakker og at jeg bare prøver å straffe meg selv. Men ja, noen med spiseforstyrrelser synes det føles godt å sulte seg.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #14 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har sulta meg selv 15 kilo for 6 år siden og har fremdeles ikke gått opp de igjen, så ja, det går ann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå