Gå til innhold

sulte seg tynn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd?skal ned 5 kilo og det frister:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, om du har lyst til å føkke opp hele forbrenningen din, så go ahead.

Om du slanker deg 5 kg på den måten, går du opp dobbelt en liten stund etter.

Skrevet

trenger jeg vell ikke?de med anoreksia gjør jo ikke akkurat det...

Skrevet

De med anorexia sulter seg konstant

Skrevet

De begynner heller ikke å ete igjen etterpå..

Skrevet

vell de begynner å spise etterhvert da.....har ikke sett noen som er blitt tykk etter anoreksia

Skrevet

Jeg sulta av meg 6 kg for 4 år siden, og jeg får de ikke tilbake igjen :S

Skrevet

De med anoreksia sulter jo på seg hormonforstyrrelser, benskjørhet og diverse andre mindre hyggelige ting også da....

Men 5 kilo er jo ikke all verden, en til to uker uten karbohydrater (ketolyse) fikser det uten at du trenger sulte istykker stoffskiftet ditt.

Skrevet

Hvorfor ikke pulver eller salat?

Man blir jo kokko og får seksuelle fantasier om mat av å ikke spise.

Og så sprekker du etterpå.

Skrevet

Jeg har slitt med anorexia før i tiden, og jeg anbefaler deg på det sterkeste å ikke leke med ilden på den måten der. For meg handlet det ikke om å gå ned i vekt da, men sultingen kan fort bli en slags avhengighet. Ville nok heller satsa på en sunn livsstil og mosjon hvis jeg skulle gått ned i vekt :P

Skrevet

Det FRISTER å sulte seg?? Å herregud, syke syke menneske....

Spis nå ihvertfall noen nutrilettshakes da om ikke annet.

Skrevet

..dustete altså.

Jeg har hatt en god blanding spiseforstyrrelser, og har både slitt med sulting og overspising og jeg garanterer deg: sulter du deg for å gå ned 5 kg går du garantert alle sammen opp igjen, og antageligvis et par ekstra i tillegg. Mn det går jækla raskt da, kiloene renner av i starten! Mye er desverre vannvekt og overdriver man slanking tærer man også på musklene, ikke fettet. Sett kroppen i sultemodus og den vil begynne å spise av seg selv, og prøve å holde på fettet så godt som den greier.

Spis mindre, oftere, mer variert men NOK, tren og sov i sunne mengder så kan du helt sikkert gå ned 5 overflødige kilo helt greit uten hverken ketolysedritt eller sulting.

Skrevet

For meg frister det å sulte seg av og til. Jeg synes sultfølelsen kjennes GOD ut, men da skjønner jeg at det er sykdommen som snakker og at jeg bare prøver å straffe meg selv.

Men ja, noen med spiseforstyrrelser synes det føles godt å sulte seg.

Skrevet

Jeg har sulta meg selv 15 kilo for 6 år siden og har fremdeles ikke gått opp de igjen, så ja, det går ann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...