Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 En ung kvinne kommer inn på legevakta med sterk hodepine. Hun mener selv det er bihulebet. Hun har hatt økende smerte i ca en uke. Hva vil du gjøre?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Sendt henne rett inn, bihulebetennelse kommer ikke over så lang tid, å da er det mest sannsynlig noe langt mer alvorligere....
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Be henne se det an noen dager og evt ringe fl:p
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Heh? Kommer ikke bihulebetennelse over så lang tid? Jeg har da hatt bihulebetennelse flere ganger og det har vært vondt lenger enn en uke. Gikk ikke over med medisiner, men etter å ha fått akupunktur behandling så forsvant det kjapt. Hva slags alvorlige saker kunne det ha vært?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Er det doktor dyregod som stiller spm her eller??
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Dette skjedde meg i høst, hadde ei inntens hodepine (ansiktssmerte) Det ble tatt crp, den var under 8. så ble jeg sendt hjem, med beskjed om å ta nesespray og sitte oppreist å sove. Jeg ble litt bedre igjen, men kjente det fortsatt i flere uker etter på. Hodepinen gav seg ikke helt. Så jeg dro til fastlegen dagen etter. Hun henviste meg til øre nese hals. Øre nese hals legen, fant ut at jeg hadde nevrologiske utfall. Så jeg har vært i MR av hodet. + nå henvist til nevrolog. jeg har fått påvist en svulst i bihula...! hi
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 da vurderte legevakten ganske riktig da, ikke noe de kunne gjøre for deg likevel... Men hvordan gikk det? Har du operert? Er du frisk?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 nei, har time hos nevrologen neste uke. Har hatt hodepine helt siden jeg var hos legevakten! så her går det i paracet og ibux.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 uff, så fælt:-( Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg håper at det ornder seg for deg! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå