Gå til innhold

Hovudet allereie festa seg og antydning til modningsrier...


HegeAE

Anbefalte innlegg

Så kor lenge kan modningsrier holde på? Nei, kjem ikkje regelmessig. Kan vere eit par ganger iløpet av ein dag eller rett og slett fleire dager imellom. For det er ikkje vanlege kynnere. Da skal eg ikkje kjenne det i ryggen. Men, det er ikkje noko vondt. Så eg begynner å lure på om denne fødselen kan kome før termin eg. Skal ikkje klage på det, for eg har i vert igangsatt 2 ganger.

 

Føler at eg må begynne å jobbe litt meir med kleda her eg. Har jo ein heil haug med klede etter jentene, så eg er ikkje bekymra sådan nei. Mangler kun hue, votter og sokker til hentesettet, så er det og klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 36+4 og har hatt det sånn noen uker allerede uten at noe har skjedd. Det er ikke sikkert det er modningsrier det du har, kan godt være det bare er vonde kynnere eller maserier som ikke har innvirkning på livmorhalsen og selv om det skulle være modningsrier kan man ha det lenge uten at noen skjer. Det er nok ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se hva som skjer. Jeg blir selv satt i gang hvis jeg ikke har født innen termin, så håper veldig å unngå det. Førstemann kom heldigvis av seg selv, så håper det samme skjer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du jammen med heldig som blir igangsatt til termin. Det er noko dei ikkje gjer på KK, omtrent same kva ein har. Men, no skal eg til ny kontrolltilme i morgon og sjekke urin og blodtrykk sidan blodtrykket var for høgt på sist kontroll på mandag som var. Og skulle det dukke opp protein i urin i tillegg så trur eg vegen er kort til obsposten hos KK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...