Gå til innhold

Mage?


L.I.L.Y

Anbefalte innlegg

Hei dere alle i augustklubben!

Er nå snart 15 uker på vei, andregangsfødende og har mage allerede, opplever dere det samme? ; ) Jeg kan huske at jeg nesten ikke hadde mage før jeg var 5-6 måneder på vei sist, men nå altså en stor, fin "bulk" allerede. Litt tidlig synes jeg da, så regner med eg blir stor etterhvert, haha. Merker dere også at magen er hard nederst og at dere har strekk/voksesmerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg ikke kommet så langt som deg .- er 11 uker i dag. Men jeg er 3. gangs og ser særlig på kveldene (av en eller annen grunn) at jeg har gravidkul på magen. I forrige svangerskap, altså mitt 2., mener jeg at det syntes ganske godt når jeg var 15 uker på vei. Livmora er jo kommet godt opp av bekkenet på den tiden. Har forresten også masse voksesmerter, særlig hvis jeg reiser meg brått, hoster eller nyser. Kos deg med magen, du! Gleder meg til min også blir synlig for omverdenen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, så koselig :) er bare i uke 14 jeg, og ikke mye mage her i grunn. Blåser seg opp veldig om kvelden, ellers er det bare hardt på "vomma" ;-) haha.

 

Venninna mi er 2. gangs og ca 2 uker før meg, og hun er stoooor. skikkelig kulerund babymage, såå koselig for henne *missunnelig*

 

Hosten kverker meg også, men bare av og til. rart det der!

Gleder meg også til magen ser ut som en balong og alle ser at jeg ikke har spist for mye i det siste, men har faktisk en liten baby inni meg :-)

 

lykke til vidre! med baby og mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei her er det ikke mye mage enda. Er bare 12 uker på vei, 2. gangsfødende. Men den hovner litt opp på kvelden. Da føler jeg meg litt oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med meg er det omvendt. jeg er andregangs, er i 13 uke og har ikke problem med aa bruke buksene mine enda. i forste svangerskap virket det som om jeg var proppfull av hormoner og este ut med en gang og ble stor umiddelbart, i tillegg til at jeg hadde lagt paa meg nesten 4 kg i lopet av forste tirmester. naa har jeg gaatt ned istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15+2 på vei og har fått en stor mage plutselig, spesielt om kvelden er den megastor, men er nok for det meste bare oppblåst.

Har plutselig også lagt på meg et par kg på bare et par uker etter å stått standby på samme vekt siden jul. Men babyen vokser vel ganske fort nå framover, så det er vel sånn det skal være.

 

Jeg er også 3.gangs og da kommer vel magen lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også mage! Og jeg er ca 13 uker på vei. Har hatt mage et par uker uker allerede! Nå er jeg veldig slank og trent i utgangspunktet da, så skulle ikke så mye til før det syntes (eller at jeg ser det selv). Tror nok ingen andre har lagt merke til noe, men jeg selv gjør det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er i 14. uke og magen har vært synlig noen uker allerede. Nå er jeg veldig lav og alt skal jo få plass på veldig liten plass, så er ikke overrasket. Synes det er veldig uvant, så tar meg selv i å holde den inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 15 uker nå, og har fått litt mage. Selv om jeg er førstegangs. Det er i allefall slik at de som vet det ser det - litt avhengig av hva jeg har på meg. Har lenge bare vært oppblåst om kvelden og brukt mammabukse for ikke å sprenges på slutten av arbeidsdagen... men forrige søndag var den magen plutselig det på morningen også. Og nå har den vært der siden. :) Veldig hard nederst i magen og livmora strekker på seg og lager litt stikninger og hogg innimellom! Men ikke kjent noe liv fra knøttet så vidt jeg vet! (",) Synes det er koselig jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er 15 uker og magen min varier veldig i løpet av dagen. Den er alltid hard nederst, men om kvelden er den veldig stor og oppblåst, men om morgenen nesten slik den var før jeg ble gravid :P Noen ganger lurer jeg egentlig på om det er noen inni der, hehe, men det er det nok :)

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...