Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Har en 3 åring med voldsomme raserianfall ,gjerne over lengere tid med slag,spark,,biting og høye hyl ... Noen som vil låne han i ett par timer ?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Haha, NEITAKK. Men vet hvordan du har det. Har en ekstremt viljesterk 3 åring selv. En liiiten ting (spesielt om ettermiddagen) og det rabler fullstendig for han. Går helt i svart. Slitsomt ja.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har en 3 åring som er helt lik.....slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Godt å høre at det er flere med denne utgaven Spes om ettermiddagen ja , lurer på om det er en fabrikk feil ? HI
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Da har min den samme fabrikkfeilen også. I tillegg til at han er helt hyper og skravler som en foss hele tiden når han ikke er sinna. Hehe
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Du kan bytte med meg Har en liten jente på 8 mnd som "bor" på mamman sin, henger i puppen, nekter å sove og elsker å rive meg i håret...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Nå er ikke min 3 år da, men kun 18 mnd. Det kan være skikkelig utbrudd ja..Dette er ikke en han, men hun..Skraveler også som en foss når blid..Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå