Gå til innhold

Inspirert: Hva kaller din mann deg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kaller meg "mi vida" (han er spansktalende).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pus, med et litt teit tonefall. Men stort sett sier han bare navnet mitt :)

Skrevet

Som regel sier han "du".. ;)

Skrevet

"forlovede" eller "vennen"

Skrevet

Nuss eller jenta mi (vi har bare gutter, ellers hadde vel den falt bort).. Litt oppgitt kaller kan meg kjære (som i: "men kjære da...")

 

Skrevet

Mest navnet mitt, innimellom kjære og kona mi (selv om vi bare er forlova)

Skrevet

jenta mi og hjertet mitt..

Skrevet

Navnet mitt, du, kjære, kjærestn min, søta mi, jenta mi.. ja stort sett det tror jeg :)

Skrevet

Dragen

 

 

 

Er det ikke så bra det kanskje ???

Skrevet

Hihi :-)

 

Min sier elskling.

Skrevet

Heldigvis, heldigvis bare navnet mitt. Jeg hadde blitt helt gal av å bli kalt pus eller elskling, eller skatten min i det daglige.

Skrevet

i tillegg til navnet mitt går det i kåna eller bondekåna *grøss*

Skrevet

Han kalte meg Kjære, men er nå singel da

 

Men til deg HI, "mi vida" betyr livet mitt !

 

Litt rar betegnelse vil jeg si, men du er kanskje livet hans :-)

Skrevet

Pøsen

 

Skal visst være godt ment :P

Skrevet

Var en gang jenta mi...

Men nå er det stort sett navnet mitt i en eller annen sur tone..

 

Tror jeg har verdens mest humørsjuke mann...

Skrevet

Navnet mitt, du, eller det navnet ungen har gitt meg den gjeldende dagen.

Skrevet

HI he.

 

18:48: Ja, det betyr det, men det er faktisk ganske vanlig kjælenavn på spansk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...