Gå til innhold

Regner med det er noen med kroppsskavanker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva for en form har du, og hvordan fungerer du i hverdagen, og ikke minst hva gjør du for å få en bedre hverdag..Tenker evnt. behandling??

Jeg selv har en del plager, og merker nå for hver dag som går, at det blir bare verre. Dette er plager som kom etter fødsel. Hadde store komplikasjoner. Jeg har en god og en dårlig side. Venstre funker som den skal, mens høyre er det bare tull med. Er ryggen, hoften, halebenet og selve benet. Går smerter ut fra halebenet, til hoften og ned i benet. Ryggen er et kapittel for seg selv. Gjennom dagen kan det gå nogenlunde greit, mens så snur det 180 grader. Bare det å stå og vaske opp er en kamp, må sette meg ned etter en liten stund. Ta pauser. Føler meg som en gammel dame på 100, om jeg så er kun er i begynnelse av 30.

Skulle hatt fullt opplegg med behandling med fysio eller noe slikt, men har et barn, som jeg er helt alene med og har ikke noe pass til henne. Finnes det noe nett, hvor jeg kan få pass til henne, og selv gå på behandling. Tenker om det er noe kommunen evnt. kan ha, eller NAV..Noen som vet??

Hvordan gjør dere det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skavanker og skavanker fru Blom, he he. Har også en hofte som ikke klarer å komme seg etter to svangerskap og den lager mye krøll for meg på kvelden og når jeg skal legge meg. Innser vel at det ikke kommer itl å gå over av seg selv og bør vel gjøre noe med det :P

Det er ikke noen trillepiker som kan passe henne litt?

Skrevet

Hehe, skavanker fordi harry ord :):)..Nå bor vi på en plass hvor jeg kjenner egentlig ingen, nytilflyttet. De jeg kunne kanskje spurt, jobber og har seff fullt opp med sitt...De fleste piker går vel på skole, så da måtte det bli sent på dagen. Og da begynner det å bli litt sent, og stengt hos fysio.

Skal tro om frivillighetssentralen kunne hatt noe sånt opplegg??

HI

Skrevet

Har du kontakt med helsesøster? Det er noe som heter Home start, som sikkert hadde passet deg perfekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...