Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Har en gutt på 14 mnd, som nå har blitt syk.. Han har 39 i feber, og puster tungt,, Surkler og "sukker" liksom når han puster ut... Tenkte jeg skulle få sjekket pusten hans, men det var tydeligvis ikke de på legevakta interessert i.. Bør jeg dra innom legen i morgen? Han har flere ganger blitt blå, og har vært til lege og venter nå på å få komme inn på sykehus for å få sjekket ut skikkelig.. Lurer litt på om jeg bør få legen til å "purre på¨" sykehuset..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Dra til legen i morgen. Så får de sjekket hva det kan være. De skal ikke ha problemer med pustingen. At han har problemer med utpust kan tyde på tett pusterør.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Takk for innlegget, har ei på 18 mnd som har samme greia. Skal til legen i morgen, og kreve full sjekk, og en time til sykehuset. Hun har gått nå sånn i evigheter, og hun blir ikke noe bedre, langt i fra. Har nå pågått i 7 hele uker. Hun har ikke feber da, men en hoste uten like, og veldig tungpusten..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Lukter litt astma her. Skal se han blir bedre med astmamedisin
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 HI her.. Ja, gutten min har egentlig vært sånn ei stund, men den tungpusten er ikke alltid.. (og selvfølgelig ikke sist vi var til legen.) Skal se om jeg får hevet hodeenden på senga hans litt i kveld... Lykke til med jenta di!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 det minner om falsk krupp, men jeg tror ikke det varer i 7 uker.. Gutten min hadde ofte problemer med det, og vi hadde noen opphold på sykehus. Lengste runden hans varte et par uker. Vanligvis er det bare noen få dager iflg legene jeg har prata med. Kjennetegn på falsk krupp er vansker med utpust, mye piping og surkling, "bjeffende" hoste, og "innsøkk" under ribbena på utpust.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå