Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Synes dere det er greit å ha et mannfolk som til tider sitter hele dagen på pc? Jeg liker det ikke.. men vil jo at han skal få holde på med hobbyen sin. Vi har ikke barn enda, 5 uker til termin og har gjort det klart at da kan han drite i å spille mange timer. Føler meg som 2.prioritet etter dataen..:/ er så trist. Han var ikke sånn før etter jeg ble gravid. Jeg spurte til og med, for eksen min var sånn. Men han sa aldri noe om det. Så ble vi enige om å kjøpe en stasjonær å ha i leiligheten som vi kan bruke til forskjellige ting vi trenger begge to. Jeg bruker data jeg også, så det var greit.. men noen ganger sitter han på den hver dag hele dagen, får ikke kontakt og føler meg ræva. Orker ikke dra ut for jeg er kjempedårlig, så jeg kjenner at jeg går på veggen her. Vi gjør liksom ikke noe sammen hjemme lenger. Må dra vekk fra teknologien for å ha det skikkelig bra sammen.. Noen som har sånne? Og som har funnet noen ordning for det?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Samboeren min spilte svært mye før vi fikk barn.. Følte meg også som 2.pri til tider.. Men etter at vi fikk barn har han kutta ned på spillinga iallefall.. (Han får ikke spille før barna er lagt på kvelden (kl 19) Min har vel strengt tatt gått lei av å spille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå