..snøklokke.. Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Har begynt å svi ved vcannlating idag, ikke noe godt,.. Har noe mensenlignende murring, og i tillegg lekker jeg!! Klarer ikke å kjenne om det er urin eller utflod, men hele dagenhar det lekket. Jeg tisser ikke så veldig mye eller ofte, og det kjennes ikke ut som inkontinens i den bemerkelsen, altså at det er ukontrollert med urin.. Noen som har råd? Ringer nok lege i morgen uansett..
tante grusom master of law Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Høres veldig ut som urinveisinfeksjon. Dra til legen og ta en urinprøve, så finner de kjappt ut om det er det. God bedring, ikke noe godt med uvi.
..snøklokke.. Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2011 Har du hørt om økt utflod ved uvi, eller lekking av urin om det nå er det (skrekk og gru)...
tante grusom master of law Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Ja, det er vanligt att läcka lite urin då. Går över med antibiotika.
..snøklokke.. Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2011 Tusen takk for svar! Da får jeg ringe doktor i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå