Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Holdt på å dø idag. Hadde vært på matbutikken med guttungen på snart 3år, og på tur tilbake ville han gå litt selv istedet for å sitte i vogna.. vi gikk gjennom byen, også ville luringen gå inn til et legekontorbygg som var ved fortauet vi gikk på. Han er en liten luring fortsatt og elsker å løpe i motsatt retning enn mammaen sin. Han gikk inn i gangen og kikka ut på meg i vinduet, og jeg prøvde å være tålmodig. Så løp han i full fart lenger inn og da så jeg han ikke lenger. Jeg parkerte vogna og gikk etter. Innerts i gangen var det kun en heis, og døra var lukket... Ungen hadde løpt inn i heisen!!! Da begynte jeg å svette. Trykket som febrilsk på heiseknappen og etter vel og lenge kom heisen. Men i heisen var det ingen unge. 4etg og underetasje, så da var det bare å starte. Var innom alle etg og ropte ut av heisen etter han uten hell. Ble helt på gråten, han kunne jo ha stukket av innover i etasjene uten at jeg engang visste hvilken! Prøvde tilslutt kjelleren og da heisdøra åpnet seg stod jammen gullgutten rett utenfor og så trist ut stakkar... GUD så deilig det var å finne han da! Følte meg som verdens verste mamma
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Uff da. Jeg har også en 3 åring som synes det å stikke av er superfestlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå