Gå til innhold

Flere fra Bergensområdet med termin i disse dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg 12 dager igjen til termin og er veldig spent på hvordan det blir på KK denne gangen. Er det mange fødsler på gang i disse tider eller blir det stille og rolig. Selv må jeg bli en stund lenger på barsel pga ekstra oppføling av babyen når han er født så jeg håper det ikke blir så fullt at man omtrent ligger i kø der oppe. Hvordan har dere andre det med tanke på barseltiden? Ønsker dere bli på KK så lenge som mulig eller er det hjem igjen så snart det lar seg gjøre? Sist gang reiste jeg hjem etter en dag for jeg synes egentlig det er pyton å være der oppe så jeg kvir meg litt til barseloppholdet denne gangen.

Kjekt å høre om det er flere der ute som mest sansynlig blir på kk i februar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir vel mest trolig mars på meg da.. da jeg har termin 3 mars.. Men man vet jo aldri.. kan jo fort hende det blir en februarbaby på meg også.. Hvem vet ;) For min del, tenker jeg at jeg helst vil hjem så fort det lar seg gjøre da jeg slapper av best hjemme.. Selv med en 2-åring rennende rundt beina ;)

Skrevet

oi jeg og har 12 dager igjen til termin, den 19, og bor rett utenfor Bergen. Er ikke sikkert vi havner der samtidig da, men ei februar jente det tror jeg hvertfall det blir!

Jeg er førstegangs så vet ikke helt hva jeg går til, men har ønsker om Storken dersom det er mulig. Kunne vel tenkt meg å dra hjem etter en dag eller to. Kommer litt ann på formen :)

Skrevet

Jeg har termin om 5 dager.. Bor i Bergen og kommer til å være på KK så lenge jeg kan tenker jeg. Førstegangsfødende og veldig spent på hvordan det blir. Har også hørt mye dårlig om KK, men på fødselskurset sa de at det har blitt bedre i det siste. Og de venter få fødsler i disse tider, så jeg tror det blir bra jeg.

Lykke til!

Skrevet

Hadde termin 1 februar så håper virkelig at eg snart er på føden ja:) Fødte på Storken sist gang men pga eg vil ha epidural denne gangen så må eg på føden. Var innlagt på føden fre til lør pga rier og syns det var veldig ukoselig der i forhold til storken så satser på å reise hjem igjenn snarest mulig etter fødselen.

Skrevet

18 dager til termin og skal føde på KK, Var på omvisning der oppe 1 februar og da var det helt fult over alt, men det varierer vel veldig.. Ønsker å dra hjem å fort som mulig da eg hater å ligge på sykehus og har en 2 åring hjemme som også trenger oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...