Kaisa75 Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Hei! Jeg er lærer og lurer på hvordan dette med permisjon fungerer med så lang sommerferie.. Jeg har termin i august. Hvis jeg velger å ha permisjon i 10 mnd. i stedet for 12, og dermed får full lønn, så vil jo det si at jeg går tilbake i jobb akkurat når det er sommerferie... Det virker liksom ikke helt riktig... Samtidig kunne jeg godt ha tenkt meg å tjene 100%, det blir trangt nok å gå ned til 80%. Noen som vet noe om dette? Setter pris på alle svar!
Fru Shakespeare Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Kan ikke svare på akkurat det du spør om, for hadde permisjon fra desember til desember. Men vi lærere har 4 uker og 1 dag ferie (i motsetning til andre grupper som har 5 uker), så jeg måtte i alle fall skrive opp det i skjemaene - ikke 2 måneder som er avspasering. Dermed hadde jeg endel ubetalt perminsjon, så regner med at det samme gjelder for deg?
mia.82 Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Hei! Jeg er også lærer med termin i august. Det går helt fint å ta 10 mnd perm og gå tilbake i jobb når ferien begynner. juni og august er jo avspasering og juli har du ferie. Men du må huska at pappa permen er 10 uker så dersom du ikke skal være hjemme samtidig med han så må du begynne i jobb i april. Jeg skal være hjemme samtidig med min mann så da går det akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå