Gå til innhold

Romeriket???


vicci84

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvordan jeg sletter ett innlegg... men lager ett nytt!!

SÅ det blir rikitg skrevet!

 

Jeg er ei jente på 26 som venter vårt første barn 7.sep. bor litt uttafor Lillestrøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :)

 

Er 29 år og bor også litt utenfor Lillestrøm! :) Termin 18 september foreløpig! :) Venter nr 3! :)

 

Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er en jente på 21, som venter en liten spire 29sep. og har en datter på snart 4år. Bor også kort tid fra Lillestrøm, Aurskog-Høland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Fetsund, så ikke langt unna! :) Jobber på Aurskog! :)

Hvor i Aurskog-Høland bor dere?

Kunne vært artig å treffes kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy :) jeg bor på Bjørkelangen, jobber på lierfoss og Aurskog. ja det hadde vært veldig gøy :)

 

men tenkte jeg skal være anonym litt til siden det ikke er noen i familien vår som vet at jeg er gravid. skla til tidlig UL på jessheim neste fredag ;) så gelder meg masse! blir spennde og se om det er noe liv og at alt står bra inni der :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi velger å holde dette hemmelig inntil vi vet at alt går bra også, inntil første milepæl har gått over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt at det er flere fra romerike her :) :) Hadde vært veldig arti med ett treff når vi har passert den gyldene grensen :D I dag fortalte vi det til mamma og svigermor :) :) er 11 uker akkuratt i dag. og det var kjempe koselig og endelig fortelle det til mamma og svigermor! :) begge ble kjempe overrasket men overbegeistret, mamma har bestemt at hun og pappa skla kjøpe vogn til oss, og svigermor har også tenkt og gi oss noe som vi trenger :) er sååå gøy!!! gleder meg bare masse til UL på fredag og se om det er bra med liv inni her :D :D

Ha en fortsatt fin søndag og Morsdag til dere som er mødre og til oss kommende mødrer :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på ultralyd!!! var såååå arti og såå rart og se babyen inni der :) blitt femskynnet litt., men det kan jo også endre seg på UL i uke 19. men alt så bra ut :D :D :D sååå fornøyd!! og nå kan vi endelig si det til folk :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Hvordan går det med dere romerikeinger?? :)

nå har jeg pasert 12 uker så nå har vi endelig offentligjort at jeg er gravid!!! sååå gøy! spennede og se om det er noen her jeg vet hvem er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul i dag og ble flyttet fra 10+3 til 11+0. En sprellende liten baby vinket som bare det, så nå forteller vi det også! Gleder meg til å ha fortalt det på jobb så jeg ikke gruer meg for det lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy! veldig rart og uvirkelig å se babyen på ultralyd!! veldig gøy. vi var hos dr.lundrig på jessheim! han var knall flink!! :) Nå er det ikke lenge igjen til du er i uke 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Syns tiden snegler seg av gårde nå jeg.... Men er 11 uker i morgen, så bare en uke igjen til den magiske grensen! ;)

Tiden ble for så vidt ikke kortere av at jeg ringte legesenteret for å få høre kl slett jeg skulle dit den fjerde mars(timen legen ga meg i uke 6) for så å høre at : Nei du har ikke time før mandag 7 mars du! Nedtur.... Så legen har da flyttet timen min uten og gi meg beskjed! Takk for det! :(

Men heldigvis er det jo ikke snakk om mer en 3 dager så får nok bare smøre meg med tålmodighet! ;)

 

Er det bra med dere andre? Hvordan er formen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Det var kjedelig at man flytter timer uten å få beskjed... ja det er ikke lenge igjen nå! går "fort" til du er i uke 12 :) :)

vi var på UL forrige fredag, og husker at det gikk såååå sakte frem til fredagen. men nå er det plutselig fredag igjen imorra og jeg er da 12+6 alt!! så det går fremover! i dag bestilte jeg bilsete fra babycare.no http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=842460&b_kid=495868 kjøte dette bilsete med base! enda billigere enn de reklamerer for på Babyshop. og babyshop kjøper seter fra de :) ringte å spurte i dag! og handler man for over 3001 kr sender de det gratis. så da kjøpte jeg sengetøy og sånn senge ting man har i senga :) i begie og med giraffer på :) :)

Ellers er formen på topp :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Kjempe fint bilsete! :)

Var hos legen i dag pga forkjølelse/bihulebetennelse siden jeg egentlig skulle jobbe i dag, og da ga hun meg en ekstra ul, siden de hadde glemt å spørre om det passet å bytte timen! :)

Fikk se lille spira, med god hjerteaktivitet, og masse bevegelser! :) Den lå så urolig at hun ikke klarte å få et bra bilde av den! ;)

Så nå kan jeg puste lettet ut, siden jeg har vært litt urolig i det siste pga masse stress og sykdom familien! :)

Var så deilig å se at alt var bra med den lille!

Ha en kjempe fin helg alle sammen! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt på denne! ;)

De fleste nærmer seg vel 12 uker nå! :)

Jeg er 12 uker i dag!

Lyst til å bli litt bedre kjent med hverandre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...