Gå til innhold

Klesskap eller kommode til barn mellom 1 og 6 år..?

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Planlegger neste barnerommet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kommode, men det er fordi det er litt dårlig med plass til klesskap på rommet hans. De få klærne han har som trenger å henge (stort sett bare finskjorter) henger i et skap på et annet rom.

Skrevet

Vi har et fra Ikea (Trofast, tror jeg kanskje) Med skap og hyller på "min høyde" og skuffer på hans høyde. De nederste skuffene er det leker i, og de høyere opp er det klær i. Fungerer fint for oss.

Skrevet

Vi har et vanlig klesskap til snupps. Sto på rommet hennes da vi flyttet inn i huset, og så ingen grunn til å bytte det ut med noe annet ;-)

Kjekt å ha god plass også!

Skrevet

Eg har klesskap fra ikea med trådskuffer i....supert!!!6 trådkurver i kvart skap....

Når dei blir større tek sjølvsagt klærne større plass,og då blir det fort trangt i ein kommode.

Skrevet

Vi har begge deler, liker definitivt klesskapet best, er mer oversiktlig enn i kommode.

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Ahh, trådskuffer! Hvorfor i all verden har jeg ikke tenkt på det?? Da blir det lettere å velge klesskap også...

Det er ikke all verden med hengeplass man trenger når man har gutt, så derfor har jeg vurdert kommode, men tror det blir klesskap!

Skrevet

Klesskap! :) :) :)

Skrevet

Levde med kommoder til ungene i 2 mnd, holdte på å bli sprø. Pappa kom og snekret skap til oss, takkoglov ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...