Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 "Jeg er allergisk mot pappa, jeg kan lukte han helt hit."
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Hehe, kanskje at pappa har trent og lukter svette, røyka eller noe sånt... Barn er ofte oppmerksomme på lukter. Det er ihvertfall min sønn på 3,5 år. Ville bare ha tatt det som en morsom kommentar. Hva er greia da?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 ............. at pappa må slutte å prumpe i sofaen ..............at pappa må dusje litt oftere ..............at pappa ikke burde sitte med tåfisene på bordet eller ..............at pappa må skifte godlukt Hadde daua av latter om mini her hadde kommet med en sånn kommentar!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Mitt barn som plutselig sa det til meg, under legging. Etter endt samværshelg med far. HI
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 At barnet har overhørt en voksen som har snakket negativt om andre, og plukket opp ordbruken. Alt etter hvor gammelt barnet er, hørtes ikke dette helt ut som han eller hun har funnet på av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 At pappa røyker, og det lukter riiiimelig fælt av røykere?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Enten at han røyker, eller at han burde bytte After Shave.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 Spurte du barnet ditt hva det mente med det?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #10 Skrevet 7. februar 2011 Spurte barnet hva det mente med det. Da sa det at parafymen til pappa lukter så dårlig. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå