sola26 Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Er det veldig viktig å bruke shampo,dusjsåpe kremer osv uten parabener og parfyme,når man er gravid? veit dere hvor jeg kan få tak i det? Hvor mye pepsi max kan jeg drikke,1 liter eller 2 glass????? står litt forskjellig.Er veldig glad i denne brusen.litt avhengig.
Babyønske �� Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Hvis det var skadelig å bruke produkter med parabener under graviditet hadde det nok vært mer opplyst om det enn det er. Jeg har ikke tatt noe hensyn til dette hvertfall. Er ikke noen storforbruker heller sånn sett. Vet ikke helt hvilke produkter som er uten parabener. Men er sikkert noe å finne på apoteket, og kanskje The Body Shop Ang Pepsi Max så går det litt på totalt koffeininnhold, brus, te og kaffe per dag og inntaket av kunstig søtning. Hvis du ikke drikker kaffe eller te eller annen koffeinholdig drikke om dagen, kan du drikke inntil 1 liter Pepsi max. Man bør heller ikke drikke mer enn 1 liter brus/drikke med kunstig søtning pga benzosyren den er tilsatt. Jeg forholder meg til rådene på Matportalen, så blir jeg ikke usikker av alt det forskjellige som står rundt omkring.
sola26 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2011 Ja,men kan bli litt forvirra av alle opplysninger.Nei,jeg drikker ikke kaffe eller te.Er denna pepsi maxen jeg koser meg med:-)prøver å redusere mest mulig da.Men,må ha noe.Ellers blir jeg dårlig humør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå