Gå til innhold

Hva F.. feiler det folk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest endel tråder her inne nå, og mange er egentlig ganske mosomme. F.eks den der om økologisk mat på Ullevål. MEN. Når dere presterer å lage en tråd om et spesielt menneske, selvom dere ikke nevner navn, så nevner dere en spesifikk nettadresse, og begynner å slenge dritt om vedkommende. På den nedlatende ekle måten dere gjør.. Ja, da får jeg litt avsmak.

Kjenner dere i det hele tatt denne jenta? Vet dere hvem hun er, hva hun liker å holde på med, hva hun heter? jeg vil gjette på at svaret er NEI.

Nesten gang du vurderer å slenge utav deg en nedlatende kommentar om et menneske, enten dun kjenner vedkommende eller ikke, så still deg selv dette ene spørsmålet først: "Hadde jeg likt det om den kommentaren var ment til meg?"

Skjerp dere jenter. Jeg vil tro at de fleste av oss her inne har barn. Da er det søren meg på tide at vi tar oss kraftig sammen. Hva tror du egentlig det blir av barn som blir oppdratt av mobbere og generent mennesker som tror de er bedre enn alle andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~
Skrevet

*Liker*

Skrevet

Jeg er helt enig med din holdning. Selv om jeg ikke kjenner denne saken du refererer til.

Men hvilken tråd om økologisk mat? Hehe, den kunne vært festlig å lese.

Skrevet

Enig med deg HI, så den tråden og synes det er veldig unødvendig med slike innlegg. Det kalles for personangrep, intet mindre!

Skrevet

er det den blogg(spiresnart) tråden du snakker om nå, eller er det noe annet??

synes generelt at det er lavmål å gå etter en spesifikk person her inne jeg...greit nok at man ikke liker siden eller noe, men man trenger ikke å gå etter privatpersonen fordet....

Skrevet

Jeg tenker at når folk går til personangrep ANONYMT mot mennesker som skiller seg ut, og ikke minst har mer guts til å vise verden hvem de er enn de selv tør, da er det ikke så mye å ta på vei for.

Grinete, kjipe og sladrete jenter vil det alltid finnes, og dypt der inne prøver de nok å tviholde på siste rest av selvtillit ved å nettopp prøve å trekke andre ned.

Skrevet

Ja, det er den blogg tråden. Jeg har kjennskap til begge jentene som ble nevnt der, og begge to er supre mennesker. Fortjener absolutt ikke den typen drittslenging.

Skrevet

noe jeg ikke har fått med meg...hvilken blogg er det snakk om? helt enig med deg HI, er jævla dårlig oppførsel på folk her inne, drittslenging og hetsing som ikke er normal oppførsel på voksne mennesker...blir kvalm.!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...