Gå til innhold

jeg hater å være gravid !

Anbefalte innlegg

Skrevet

,Jeg er i første trimester, og alt sliter jeg... Jeg kaster opp hver dag,gråter hele tiden og holder på å bli gal, hater alt og vil bare sove.... Normalt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske normalt ja. Du skal se det går seg til når du hopper over i andre trimester..

Skrevet

Hold ut, 2. trimester blir som regel veldig mye bedre!

Skrevet

Jeg var kjempedårlig i første trimester!

Kastet opp 4-5 ganger per dag, ødelagt i kroppen, kom meg ikke ut av sengen på en måned. Raste ned i vekt, hadde migrene hver eneste dag og gråt masse! Jeg var så dårlig at jeg trodde jeg skulle omkomme og ville bare røske ut ungen.. MEN... når jeg kom meg over uke 12, da gikk resten av svangerskapet som en drøm! Her er det bare å holde ut :)

Det som fungerte for meg var små slurker av grapefruktjuice.. Smaker kjempebittert! Men kvalmen forsvant på ett minutt... Bittesmå slurker

Skrevet

Heldigvis går det nok over i 2. semester!

Jeg har aldri likt å gå gravid, men det er vanskelig å nyte svangerskap som er så smertefulle fra uke 7..Men heldigvis er det få som har det slik.

Så bare tenk at om noen uker så vil du føle deg mye bedre! Den verste trøttheten går også over.

Jeg er nå i uke 17 og har noen dager jeg er ekstra trøtt, ellers bra! Så det er lys i tunnelen, bare vent!

Skrevet

Ikke for å være kjip, men det er ikke alle det blir bedre for.. Bare sånn at du ikke blir deppa når du bikker 12 uker, og alt skulle bli så bra.

Jeg er i uke 27 og hormonene koker, trøttheten har ikke avtatt, jeg er tung i kroppen (Har bare lagt på meg 6 kg, men dog) Sulten og kvalm, sur, lei meg og sliten.

Forrige gang gikk det lettere etter uke 15-16, så håper det går over for deg.

Haaaater å være gravid jeg og.

Skrevet

jeg likte godt å være gravid i 3 uker.... så ble jeg syk og det ballet på seg. Nå snart 3 år etter fødsel er jeg nesten som før igjen....

MEN de fleste får det jo bedre når de bikker 12 uker i svangerskapet da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...