Gå til innhold

Skal aldri mer lese på lekegrinda.com!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søte datter på snart 8 mnd er helt normal og fint innen rammene for utvikling. Så for moro skyld skulle jeg lese litt på hva jeg har i vente de neste månedene. Sukk...........

I følge denne nettsiden skal hun nå klare å sitte selv (regner med at dette innebærer å sette seg opp selv også), vinke, peke, si mamma og pappa....

At jeg aldri lærer!!! Blir jo bare usikker av sånne sider

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånne ting kommer når lille trille er klar ;)

Men det er faktisk bra at det er en liten "mal"

Jeg har et barn med veldig dårlig hørsel, og er glad for at jeg snakket med helsestasjonen når jeg oppdaget at de første ordene uteble ;)

Skrevet

Sånn var det her også. Hun bare ålte seg frem da hun var 8 mnd. Men 8,5 mnd da kom alt. Da krabbet hu, reiste seg opp og satt seg opp selv. Pratingen er hun litt i gang med nå. Hun er 11 mnd. Men er jo normalt det også

Skrevet

Jeg tar denne siden med en klype salt. Er mye jeg ikke får til å stemme.

Skrevet

Om du blir usikker av å lese det, bør du holde deg langt unna dib...! Her er folk GALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

=)

Skrevet

Å sitte selv betyr ikke å sette seg opp alene, men å støtte seg når de sitter.

Datteren din er nok helt normal. Bare i løpet av de 2 neste månedene vil ting skje i supertempo og å si ord en alder av 8 mnd er heller ikke vanlig :)

Skrevet

alle barn er forskjellige..min lille datter gikk da hun var 8 mnd, mens min sønn ikke klarte å sitte engang da han var på samme alder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...