Gå til innhold

Hvilken foundation er best for "moden"hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i midten av 30 årene og har aldri hatt særlig behov for sminke, men må nå erkjenne at jeg begynner å se behovet.

Men, jeg har jo ikke peiling. vet bare at jeg syntes det er kjempestygt med sminke som ser ut som sminke om du skjønner. Jeg trenger noe som ikke føles som om jeg har noe på ansiktet og noe som ikke legger seg i tykke lag mellom rynkene/linjene.

Har forstått at mineralsminke ikke er tingen for oss som har littrynker (eller er ryktenen feil) fodi det legger seg inni rynkene.

Jeg vil bare ha en litt mer gjevn hudtone. Og jeg fikser ikke primer, foundatin, rouge, highlighter osv..bare et mirakel produkt:)

Finnes det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jotun helsparkel, da blir alle rynkene borte :-)

Jeg er litt eldre enn deg og ser jo at alderen er synlig, men jeg bare aksepterer alderen, foreløpig.

Håper noen andre kan gi bedre tips, og jeg burde kanskje også lytte til bedre råd enn mitt.

Skrevet

ha ha, jeg holder faktisk på å sparkle noen lister nå. kanskje jeg skulle ta ansiktet i samme slengen da:)

Skrevet

Vil anbefale deg å dra innom en hudpleiesalong, for å få hjelp der. jeg har prøvd å få hjelp på parfymeri, men der får jeg ofte bare svadasvar dessverre.

Skrevet

Gå til et parfymeri og fortell om huden din. Be dem så å komme med forslag på foundations og finn riktige farger. Få med deg noen småprøver hjem, og prøv i hele ansiktet. En ny foundation for hver dag. Da finner du raskt en som er bra til akkurat deg. Jeg synes lancome har fine foundations med litt glød i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...