Gå til innhold

Deppa i dag:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid,ca 5 uker.Noe som man egentlig bare skal være glad for.Ja,det er planlagt,for vi vil at gutten vår skal få et søsken.Men,det er kanskje dårlig planlagt.Det syns hverfall faren min.han blei helt stille når jeg sa det til han på telefon.Vil du det nå da? sa han.Vi driver å prøver å selge huset,og jeg har lite jobb.Har nettopp starta for meg selv,men det går ikke så bra enda.Så har lite penger.Samboer har fast jobb da,og tjener bra.

Føler meg så lite flink,og at jeg ikke får til noen ting.Har liksom ikke hatt noe ordenlig jobb siden mamman min ble borte for fire år siden.Etter det har jeg mista helt krafta,og mista mye selvtilit.Men,tror ikke han forstår det.Han tror sikkert bare at jeg ikke gidder å jobbe.

Er så lei meg:-(fordi han har hjulpet meg en del økonomsik.Og nå ødlegger jeg enda mer,ved å være gravid.

Måtte bare ha det ut:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg.

Jeg kjenner jeg forstår deg veldig godt. Jeg har heldigvis ikke mistet moren min og hun er kjempe flott støtte for meg, men svigers kan være litt vanskelig. Jeg går på skole og har levd på mannen min (vi giftet oss i sommer) omtrent siden vi møttes. Når vi fortalte at vi var gravide til mamma og pappa, tok de helt av og spratt sjampanje og grina osv. Glede så langt det bare går. Men når vi fortalte det til hans foreldre sa de ikke et ord. Bare tittet på oss, Etter en lang stund kom det tørt fra faren hans:

Hva med skolen nå da? Skal du slutte nå eller? Og moren hans kunne ikke fått sagt hvor dumt det var med tanke på at jeg ikke har jobb. Og jeg ble lei meg litt på min manns vegne også. Syntes de kunne vært med entusiastisk over for sønnen sin og vist glede i stedet. Vårt barn blir første barnebarn på begge sider og jeg ser at det er STOR forkjell på hvor glade de er.

Mitt råd til deg er å fortelle faren din på tomannshånd hvordan du føler det og prøve å få han til å forstå at dette er noe du virkelig vil og at du gleder deg. Pappaer er veldig glad i jentene sine er min erfaring, og mener det nok godt når han sa som han sa, men tenkte kanskje ikke over hvordan det kom ut for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...