Amastra Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Jordmor sendte en henvisning til sykehuset på torsdag for å bestille en ekstra ultralyd. Har en sammenvoksning i magen etter en operasjon som skal sjekkes da den ligger "i veien" for babyen , i tillegg til høyt blodtrykk. Lurer på om jeg kan ringe og høre når de har satt meg opp eller om jeg skal vente på brevet de sender i posten?
Ella78 m/ A&M Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Jeg ville ha ventet en ukes tid i hvert fall før jeg ringte, men så kan det vel ikke skade å ta en liten telefon. Lykke til!
Nr-2-i-magen Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Jeg selv har ringt for å høre når jeg skal få tid. Det tar så lang tid å vente på det brevet. Den gang når jeg ringte hadde de satt opp timen til meg Brevet kom vel en uke senere, med to dager forvarsel når jeg skulle inn.
Amastra Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2011 Ringte idag, og da hadde de ikke mottatt noen ting fra jordmor, så de ba meg ringe helsestasjonen slik at hun eventuelt kunne ringe inn å få en time til meg, iallefall hvis det hastet. Ringte helsestasjonen og fikk beskjed om at de hadde iallefall sendt brev, og jeg fikk bare vente.. så da gjør jeg det.. iallefall en liten stund Fikk ikke bestille time selv uten at de hadde mottatt henvisningen, noe som egentlig er veldig forståelig, selv om sekretæren på helsestasjonen syns det hørtes tullete ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå