Spire2013??? <3 Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Ja overskriften sier vel hva jeg lurer på.
Tre små troll :) Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Hei Så leit å høre at du har hatt en SA. Jeg vet dessverre hvordan det er... Jeg var 10 uker på vei med barn nummer 3 da jeg mistet i oktober. Siden jeg tidligere har blitt gravid på 1-2 forsøk alle 3 gangene var jeg sikker på at det skulle gå fort denne gangen også. Spesielt siden mange mener man er ekstra fruktbar etter MA/SA. Men det tok 5 forsøk denne gangen, totalt 4 mnd (har 21 dagers syklus). Fant ut for en uke siden at jeg var gravid og er nå ca 5 uker på vei. Tror egentlig det kunne ha funket tidligere, iallefall 1-2 sykluser, men mannen var noe bortreist etc. så vi "bommet" på et par EL. Lykke til. Håper du lykkes snart!!
bomsa Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Det går 4 måneder mellom hver gang jeg blir gravid.... Men så klarer jeg ikke holde fast på de små spirene da..:-S
Spire2013??? <3 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2011 Tusen takk for svar, damer. Ja det var kjempetrist og vi hadde prøvd en stund, så jeg ble superglad da jeg endelig fikk en positiv test. Jeg har også hørt at mange kan være ekstra fruktbar etter SA/MA. Jeg tørr ikke håpe på at det skjer noe nå men vi er ikke forsiktige og koser oss når vi vil. Gratulerer, Endelig nupper tre:))) håper den sitter hele løpet ut. Og så krysser jeg fingrene for at spirene sitter hos oss også snart, bomsa!
mire89 Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 jeg hadde SA i august10, og har ennå ikke fått noe ny spire:S syklusen er veldig ustabil så er ikke sikker på at jeg har hatt EL hver mnd heller, men håper det kommer en uteblitt tr og en positiv test snart. Blir jo litt smårar av å vente hele tiden:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå