Gå til innhold

Jeg skjemmer bort mannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg rydder og vasker ALT her i huset! Jeg handler alt (til og med hans klær), jeg lager middag og jeg rydder opp! Nå her jeg til og med begynt å rydde i mailen hans =) He he!

(Og; JEG ELSKER DET!) Deilig å ha kontroll, alttid ryddig og reint, og aldri krangle om husarbeid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har vi det også, mejeg liker det ikke.

Han er slik fordi moren hans alltid har sydd puter under armene på ham og jeg spyyyr av det!

Lurer på hvordan han hadde hatt det hvis han hadde bodd aleine...

Jeg er vant til at alle tar i ett tak får husarbeidet gjort og så bruker vi resten av tiden på å kose oss sammen. Barn og voksne.

Og at alle rydder etter seg selv, alltid!

Så hos oss er det konstant irritasjon fra min side på dette her og det ble enda verre ette vi fikk barn for tiden min strekker ikke til annet!

Men jeg elsker mannen min, så jeg maser og tyter for å få den hjelpen jeg mener han bør still med...

Skrevet

Nå roter ingen her i huset noe særlig. Vel, lille trille på 1 1/2 roter jo litt da, men det er jo kjapt å legge i kassa når hun er i seng.

Mannen min legger alltid skittentøyet fra seg på badet, og skoene pent i gangen. Vi har fast plass til mobiler og andre duppedingser, så det er jo ikke sååååå mye jeg må rydde ;) Eldste på 6 år er blitt kjempeflink til å rydde sitt eget rom hver kveld!

Skrevet

Så fint at du elsker det, jeg hadde blitt mannevond om jeg skulle flydd rundt og ryddet og vasket etter mannen min.

Nå har vi heldigvis vaskehjelp, for å vaske hater vi begge to.

Skrevet

høres idyllisk ut.................................. ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...